eens!
en als de halve wereldbevolking in de sloot springt, spring jij ze achterna? Ik wéét dat het een ‘hype’ is, maar toch… er zijn ook jongeren die het nÃÂet doen en die wél slim met hun toekomst bezig zijn… Mijn vader was 48 jaren taxichauffeur, kent de jongeren en hun leven als geen ander… ze zijn NÃÂET allemaal zo! En die jongeren die het niet doen, worden door de grote massa als ‘dom’ betiteld… ik vraag me af wie uiteindelijk beter terechtkomen???
Janny
tja ed ik heb op een korsakov afdeling gewerkt allemaal mensen van 40 jaar of ouder en allemaal helemaal de weg kwijt door drankmisbruik!wat ik zie ook bij vienden van me is het wedstrijdje zo snel mogelijk dronken worden. maar er wordt net goed gegeten en weet je dat overmatige alchohol en een gebrek aan vitamine korsakov kan veroorzaken (dit kan al in 1 weekens gebeuren!)dan word je een agressieve, egoistische , vroeg dement mens alhoewel mens. je word behandeld als een klein kindje. je mag je sigaretje maar 4x per dag roken moet je prakje op eten en ojee als je iets maar dan ook iets inneemt waar alchohol inzit dan krijg je straf.
tuurlijk zijn er mensen die psychotisch kunne worden van een blow als je daar gevoelig voor bent maar zie de tekst hierboven dat kunnen gevolgen van alchohol misbruik zijn.
oja leverdisfunctioneren heb je ook nog, jezelf dooddrinken, ik heb iemand zich nog nooit dood zien blowen.
groetjes maggie
tja half is niet heel! lol het is geen ‘hype’een hype is iets wat maar heel kort en heftig voor jongeren heel belangerijk is !
maar ik geloof dat ze in de jaren 60 al blowde en weet je ik hoorde gisteren dat ze toen zelfs de wietindex hadden (hoe duur het was) lol.
en als je af en toe blowt kan je ook slim met je toekomst omgaan!
nou ik heb alles gedaan wat onze goede vriend god verboden heeft en raad eens geen peron nul, en geen ww. deze dame werkt gewoon 36 uur per week als persoonlijk begeleider bij verstandelijk gehandicapte mensen met een autisme verwant syndroom, heb gewoon al mijn scholen goed doorlopen woon gewoon op mezelf , dus kan zeggen dat ik aardig goed terecht ben gekomen.toekomst ziet er leuk uit. Dus het kan ook anders ik heb zelf ondervonden wat wel en niet goed was voor mij. want als me moeder zei je mag het niet deed ik het juist wel. had het met me ma hierover en het enigste wat ze zei is “heb vertrouwen in je kind, welke fouten hij of zij ook maakt maar laat altijd merken dat je ze vertrouw en begeleid ze bij het oplossen van de fouten die ze gemaakt hebben, je kan ze niet voorkomen maar wel helpen op te lossen”
ben het wel eens met mijn wijze moeder die al 1 adhd puber en “normale puber”gehad heeft en nu bezig is met de 3de puber.
groetjes maggie
hoi Maggie ,
Ik wel , ik heb het wel gezien …….
Dat iemand iets teveel geexpirimenteerd had met drugs en er uiteindelijk in bleef , een collega van mij .
Een te toffe gave leuke gozer , waarmee ik altijd in een deuk lag , een jongen die alles mee had , zijn uiterlijk , zijn charme , zijn geintjes .
Die me constant , Hee lekker ding noemde en vervolgens in een deuk lag als ik kleurde .
Hij had de wereld voor zijn voeten liggen en hij wist het ….
Een andere collega , een sombere man , zwaar suiker , je moest door hem heen prikken om te weten wie het was en wat hij dacht en voelde , de laatste hypo waar hij ternauwernood uitkwam .
De belofte van mij dat ik hem die laatste vrijdag zou bellen maar niet gedaan had , omdat ik net een rotbezoek had gehad bij het GAK .
Hij wist dat hij na mij ontslagen zou worden en heeft dat bewuste weekend de dingen zo gepland dat ze hem pas maandag vonden .
Ze zijn op dezelfde dag begraven , op het zelfde uur .
Hoop dat ze daar ergens samen op een wolkie zitten , weet in ieder geval wat Marcel zou zeggen , "Thats me babe you know thats me , gr B
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?