Wat bekend!
Als de dakpannen weer eens goed gerammeld hebben, krijg ik ‘s avonds of ’s ochtend zomaar zonder woorden toch weer mijn zoen!
En de pest is, dat we ons zo rot voelen nÃÂet omdat het ons niet interresseert maar integendeel… dat we zo stapeldol op ze zijn!!!
Zo heb ik onder meer vandaag besloten dat ‘meneer’ eventjes bij mij aan tafel moet gaan zitten (als hij tijd heeft) om zijn financieën door te spreken. Want ook met de houding van ‘het komt wel goed’ kom niemand er! Ook ik ben een redelijk conventionele, ouderwetse moeder.
gr
Janny
ps;
niet! Gisteren nog was ik zo WOEST op hem…
meneer kwam thuis van een ‘uitje’ naar R'dam (wij wonen in Delfzijl!!!) Om 9 uur in de ochtend. Oké… die feesten duren tot 's ochtends… maar wat denk je? Dat hij naar bed gaat, zoals ik verwacht. Blij dat ik hem weer gezond en voldaan (en BRAK) zie… wil ik hem wat lekkers klaarmaken zodat hij heerlijk kan gaan slapen. Gaat meneer ZWEMMEN!!!
FURIEUS! was ik… ik ging hem achterna de straat op en hij reed weg…. en ik? Stond voor Jan met de korte achternaam in mijn (slechts) pyamajasje (geen broek! ja wel slip) voor een dicht schuttingdeur, en deur was dichtgevallen. Moest ik klimmen en heb nu een blauwe plek zo groot als een bord… gelukkig weet hij dit niet! En iedere kant van de schutting staat een kliko, voor de katten, daar moets ik ook over!
Komt ie vrolijk thuis en zegt 'en? ben je al gekalmeerd? om mij vanochtend doodleuk een zoen te geven….
GRRRRRRRRRRR