ho mas
bedankt voor de tips
ik ken er wel wat mee en ga ook eens op die sites kijken.alles doe ik voor mijn kid alleen maar dat het weer wat beter gaat.en wat dat van dat baby boek betreft.ik kijk naar de muur en daar hangen van die oude lieve fotos op.daar heb ik ook steun aan als t even tegen zit.en dat ken per 5minuten veranderen.het ene moment is hij druk en agressief.en t andere moment superlief.het ene moment zegt hij dat hij me haat,en dan houd hij van me.en dat is best wel hard.maar als ik jou zo hoor dan komt t allemaal wel weer op zijn plaatsje,tenminste dat hoop ik dan.op dit moment zie ik t weer zitten.meneer is naar bed zonder mopperen en helemaal uit zijn eigen.hij had zelfs super goede zin.heerlijk.hij hoeft voor mij geen modelkind te zijn ik hoop alleen dat hij zijn hyperactiviteit en agressie onder conrolle krijgt.want ik weet voor hem is t ook niet leuk.hij zegt soms zelf;ik ben 2 jongens.de gewone en de stoute.en die stoute haat hij.maar die komt vanzelf zegt hij.en ook zegt hij dat in zijn hoofd alles op volle toeren draait.en dat hij rust wil in zijn hofd.ik hoop voor hem dat tallemaaal niet te lang duurt en dat we gauw geholpen worden.ook al zeg ik wel eens hier dat ik m haat.dat is egt nie zo,IK HOU VAN M,ik haat alleen dat mannetje wat er soms is die watzo agressief en druk is,en doet wat hij wil en brutaal is tegen mij.ben blij dater hier mensen zijn die me begrijpen.dat neemt mijn spanning ook een stuk weg.lang leve internet.groetjes jolanda