Hoi Els ,
Ik denk dat ik het zelf zo het beste kan omschrijven voor een zichzelfrespecterend arts en respect voor zijn vak hebbende is de juiste volgorde eerst de diagnose , daarna de eventuele medicatie .
Weet je ik kan me wel een beetje in jou gedachte gang verplaatsen , de situatie is al zo verwarrend en ik vraag me af wat ze daar zeggen als je hem buiten hun om liet onderzoeken .
Je zegt dat ze antie medicatie zijn , waarom dan dit rare beleid .
Want ik denk dat dit de andere ouders bedoelen , het is niet de manier die wij herkennen .
Ik zou als ik jou was ook niet er van uit gaan dat ze je in een hoek dwingen of afkraken.
Als ik mij zelf zo bekijk ben ik gewoon een leergierig typje en wil zo graag de gedachtengang kunnen volgen van hun , niet van jou begrijp waarmee je zit .
Zou het jammer vinden als je wilt dat de discussie stopt daarom , want ik blijf benieuwd naar hun motivatie .
Hij is zo 16 echt , de jaren vliegen en dan weet je het wel gaan de hormonen werken en krijg je och ze is zo mooi mam . tja jij ook sterkte en geen dank ook ik was daar waar jij bent , wat zeg ik , ik ben er nog steeds alleen hij is nu een kop groter en noemt mijn kleintje zucht , B