Zucht Seetje ,
Je bent toch hoop ik hardop gaan lachen he .
Hoe meer ik jou verhalen lees , hoe meer ik er van overtuigd raak dat ze een treitercampagne tegen jou bezig zijn .
Je kan eissen dat je zoon tijdens de cito in een rustiger hoek of plaats mag zitten .
Ik weet niet of je nog meerdere kinderen , dus jonger op deze school hebt , maar hou dan ook rekening met hun toekomst .
Dat wil dus zeggen dat je kunt tegenargumenteren maar wel netjes moet blijven , als je nog jongere daar hebt ????????????
Overigens jou verhaal is het mijne , mijn kind liep in groep 8 telkens weg , na drie jaar dezelfde juf te hebben gehad waren de verhoudingen totaal losgeslagen .
Werd ik weer op school geroepen omdat mijn zoon zo,n rare blik had naar de juf , een klein ventje nog en dan dit soort onzin .
Ik vond het een te groot risico om hem mee te laten gaan op kamp en heb dat haar ook verteld , dan mag hij drie dagen bij de kleuters zitten , ik tegen haar goed hoor vind ie leuk .
Thuis tegen mijn kind je hoeft niet mee , maar je mag de meester helpen met de kleuters , kind opgelucht iedereen tevreden , dacht ik ……….
Nee hoor juf niet , op een van de vele momenten dat zoonlief op de gang stond heeft ze de klas verteld dat het hele kamp niet door ging omdat de moeder van ….. het geen goed idee vond .
Nu hadden ze een paar dagjes uit gepland , mijn zoon heeft dat in eerste instantie nooit geweten . later wel , er kwam hier een klasgenootje het aan de deur vertellen .
Ze kunnen je het leven zuur maken en daar moet je voor waken , gr Bernadette