zomaar...

• Greet

Hallo Janny,

omdat je helemaal niet meer reageert, waag ik het erop deze reactie nog te plaatsen :

'meehuilen met de wolven' is in dit geval, zoniet in alle gevallen, het makkelijkst maar zo zit ik nu eenmaal niet in mekaar.

Ik hoop dat je mijn reactie niet ziet als het soort verraad dat je mensen op andere prikborden wel eens verweten hebt….

Ik ben alleen maar eerlijk omdat ik vind dat je ogen eindelijk moeten open gaan..

en aan ‘ocharme Janny’, heb je in dit geval helemaal NIETS!!!!

Als je mij mijn reactie kwalijk neemt, doe je dat maar… jouw keuze.

Ik hoop alleen maar dat je beseft dat deze reactie recht uit het hart komt

en '

• Greet

Hallo Janny,

omdat je helemaal niet meer reageert, waag ik het erop deze reactie nog te plaatsen :

'meehuilen met de wolven' is in dit geval, zoniet in alle gevallen, het makkelijkst maar zo zit ik nu eenmaal niet in mekaar.

Ik hoop dat je mijn reactie niet ziet als het soort verraad dat je mensen op andere prikborden wel eens verweten hebt….

Ik ben alleen maar eerlijk omdat ik vind dat je ogen eindelijk moeten open gaan..

en ‘ als ik kon toveren’ (cfr Herman van Veen), leefden we in een ide

• Greet

Hallo Janny,

en ‘ als ik kon toveren’ (cfr Herman van Veen), leefden we in een ideale wereld… maar dat kan ik niet….

Greet

PS mijn bericht staat er nu wel 4 keer gedeeltelijk op, vrees ik, want blijkbaar kan mijn PC wèl toveren… ;)

• Janny

Dan wordt het tijd dat ik ingrijp want ik heb een taalobsessie! :? (zegt men)

• Janny

blij dat we weer vriendjes zijn… Want dát kan ik er net even niet bij hebben!

Ik wens je het allerbeste en kan me indenken dat steeds aanwezige pijn aan je vréét!

liefs

Janny

• Janny

Lief van je Gery en mijn huisarts heeft inderdaad al een en ander voor me gedaan. Daar wil ik het even bij laten voor vandaag.

• Janny

morgen hoop ik wat wijzer te worden.

gr

Janny

• Janny

je bent lief!

;) Janny

• Janny

Hahahaha! Ja na vier keer is de boodschap luid en duidelijk overgekomen Greet! Dankje en ik kan wel incasseren hoor… helemaal omdat hetgeen jij zegt eigenlijk precies de enige methode is die werkt bij mij. Schop in de kont en doorgaan! DANKJE! :D

liefs

Janny

• Albert

Ik begrijp je Greet,

Medelijden zoeken, heelt geen pijn, een beetje begrip krijgen en een luisterend oor verzacht het wel. Echter is het gezegde van die zachte heelmeesters soms ook weer van toepassing.

Ieder reageert op zijn eigen manier en meestal met de beste bedoelingen mag ik aannemen.

Ik geloof in iedergeval, dat dat laatste ook voor jou geldt.

Groetjes, Albert.