neej ik had al door dat we niet op dezelfde golflengte zaten.daarom kapte ik de discussie ook vriendelijk af
ga wel ff die dsm-methode van je ff doorlezen.lijkt me interresant discussievoer
No hard fealings hoor Jet,
Gezien ik niet zo medisch onderlegd als jij bent, heb ik zo mijn eigen benadering, vanuit mijn persoonlijke situatie.
Als je verschillende benaderingen naast elkaar zet ontstaat er misschien een puzle, waarvan je hem alleen nog goed neer moet leggen om het plaatje geheel te krijgen.
Ik heb de indruk dat deze manier door de medische wetenschap niet voldoende wordt gehanteerd en er hoofdzakelijk de kennis vanuit de boeken en laboratorium onderzoek wordt gebruikt om er een medische verklaring voor te krijgen.Terwijl ik denk dat je zo'n plaatje in verschillende dimensie's moet bekijken en daarbij ook ervaringsdeskundigen moet betrekken.
Juist op de manier, zoals wij nu aan het discuseren zijn, zie je dingen ontstaan waarbij je misschien op een gegeven moment een soort eurecagevoel opwekt en dat stimuleert dan weer om daarmee door te gaan.
Daar is niets mis mee, misschien dat anderen daar een andere mening over hebben, maar ik vind het in iedergeval prima zo.
En als mensen het niet met mij eens zijn, mogen ze mij ook rustig eens om de oren slaan (figuurlijk uiteraard) hoor er is niets verkeerd aan een levendige discussie, mits we het netjes houden.
Groeten Albert.
Ik zal wel weer “te laat” zijn met reageren maar afijn:-)
Ik heb ook nog nooit van emotionele ADHD gehoord.
Wat me er aan doet denken is dat HSP (Hight Senitive person) ook heel veel gepaard gaat met ADHD.
“Nieuwetijdeskinderen” bijvoorbeeld krijgen ook al snel het etiket alszijnde “ADHD”..
Misschien dat je eens op internet kan rondneuzen hiervoor.
Succes:-)
Lol tja..ik doe niks..tzijn vaak de bekrompen gedachtes van andere mensen die mij in een hokje plaatsen.als er een discussie plaats vind waar ik gedachtes van kan wissellen en wat zinnigs aan kan bijdragen dan doe ik dat.ik hoor het wel vaker hoor.maar als niemand mij wat voer geeft ken die niet eten ook he
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?