Hallo,
Leuk initiatief en ik stel mij graag ook aan jullie voor. Ik ben 33 jaar, getrouwd en moeder van 4 kinderen. De oudste zoon is 9 jaar en wij weten nu 1 jaar dat hij adhd heeft en mogelijk dyslectisch. Hij slikt nu sinds een half jaar ritalin en voor het eerst gaat het hem goed af op school. Wij waren eerst zeer tegen medicijnen. Maar vorig jaar ging het zo vreselijk beroerd op school door het ontbreken van concentratie dat wij uiteindelijk toch overstag zijn gegaan. Het blijft in onze ogen “troep” maar het maakt van ons kind nu wel een heel gelukkig en zorgeloos kind. Hij komt nu iedere dag zo blij thuis en verteld dat het weer gelukt is om zijn werk af te hebben. En ook onze zoon is ook behoorlijk slim en hij is zo trots opzich zelf dat hij nu wel een goede prestatie kan leveren. En hij is nu eindelijk weer gemotiveerd en heeft zelfvertrouwen gekregen.Heerlijk!! Onze zoon heeft wel het etiket:“Adhd” gekregen maar wij hebben toch sterk de indruk dat het meer op ADD lijkt. Dit jaar is onze oudste op de schaakclub gegaan en dat had ik vorig jaar nog niet voor mogelijk gehouden. En het leuke is dat hij er ook nog hartstikke goed in is want gister had hij de 3e prijs gewonnen. Ook voor ons als ouders voelt het zo fijn om nu ook eens gewoon trots op hem te kunnen zijn in plaats van altijd te moeten horen dat het niet ging.
Verder hebben wij een jongenstweeling van 6 jaar die voorals nog niet op hun oudste broer lijken. En onze hekkensluiter is onze dochter van 2!!
Verder kan ik jullie vertellen dat ik normaal 1 dag in de week werk als muziektherapeute maar nu zit ik helaas al 1 jaar in de ziektewet omdat ik waarschijnlijk ME heb.(chronische vermoeidheid syndroom)