Liefste Nina,
wat vind ik het erg dat je zo lijdt onder al die verdwenen informatie.
Ik vind het ook vreselijk jammer maar het grootste gedeelte ervan zit toch in m'n hoofd opgeslagen.
Het ergste aan heel de zaak is voor mij dat ik niet altijd meer weet wie wie nu weer is, zeker niet als het om de kinderen gaat : wie had hoeveel kinderen en wat is er met hen aan de hand? Heeft de ouder zelf ook adhd of niet? Of gaat het om een volwassene met adhd zonder kinderen? Want nu er maar 1 pb meer is…
Ik denk dat we er toch het beste van zullen moeten maken en mekaar mss. eens opnieuw voorstellen wanneer we (voor de eerste keer) prikken?
Het klinkt misschien belachelijk maar zo heb je toch opnieuw een beetje houvast wat dat betreft. Van de mensen die hier regelmatig prikten, weet ik nog wel het één en ander maar zoals je zegt : je kan niks meer opzoeken en dat is jammer.
Ik begin al maar vast mezelf opnieuw voor te stellen dan :
Ik ben Greet, Vlaamse, lerares aan het buitengewoon middelbaar onderwijs en heb zelf GEEN adhd.
Ben vandaag net 23 jaar getrouwd met een lieve schat die waarschijnlijk ook adhd heeft maar er enorm goed heeft mee leren leven, ondanks veel vallen en opstaan.
We zijn de trotse en vaak ook wanhopige ouders van 2 prachtige kinderen :
-een zoon van 20 met adhd die pas op z'n 17de de diagnose kreeg en Concerta neemt omdat hem dat veel beter bevalt dan Rilatine. Hij is met veel bloed, zweet en tranen door het middelbaar onderwijs gesukkeld (er was ook veel onbegrip van school) en studeert nu verder aan de Hogeschool, vorig jaar zonder succes wegens ‘geen klop uitvoeren’
Dit jaar volgt hij een andere richting maar dat studeren is er te veel aan; het studentenleven daarentegen…
Dat brengt hier vaak veel spanningen mee in huis maar we gaan er vanuit dat hij het wel zal maken in het leven want hij is een fijne knul…(meestal dan, hahaha)