Natuurlijk huur ik mensen in, alleen red ik het niet. Het goede nieuws is dat ik de psycholoog er dus van kan gaan betalen. Per Saldo zei dat dit niet kon, gaf ook het advies het woord psycholoog nooit te gebruiken in je aanvraag. Maar ik geloof deze man graag op zijn woord en ga die uren dus ook declareren. Dat scheelt op zich heel wat geld, want we gaan er vaak naartoe.

Goeie tip van je om de oudergesprekken ook op te nemen in het pgb.

Daarnaast kan ik de hulp thuis blijven houden. Dat is ons vroegere buurmeisje, die een hele goede feeling heeft met de kinderen. Dat loopt perfect. Bij ziekte haalt ze de uren later weer in. Deze zomer heb ik even een officieel bureau ingehuurd. Klonk heel mooi, met een enorm goed stappenplan, maar het werkte helemaal niet. En dan is het potje op.

Voor mijn dochter is het budget minder, ik denk dat ik er ongeveer de helft rekeningen van de psycholoog van kan betalen.

Volgend jaar wordt het budget voor mijn zoon weer minder want dan verwacht ik dat ik geen uren meer krijg voor persoonlijke verzorging. Ik hoef al niet meer mee naar de gymles om hem aan en uit te kleden en ik denk dat hij volgend jaar wel helemaal zindelijk zal zijn.

En voor de rest zal het me worst wezen. Ik heb mijn best gedaan. Ben nu doodop, door de sintstress zijn ze niet te harden. Ze liggen nu net in bed en als ik om me heen kijk, is het net alsof er een bom ontploft is. ADHD Olé olé