Nieuw begin..!

  • correctie

    Even een eerste verbeterpunt aangeven aan het beheer. Boven de beginpagina staat het woord doornemenen. Ik betwijfel of dit correct is.

    Verder betwijfel ik de hoog opgelopen emoties op de site, want wie bepaald of dit hoog opgelopen emoties zijn. Volgens mij kan een ander daar nooit een betrouwbare uitspraak over doen en het is de persoon zelf, volgens mij. Zie dit niet als een discussiepunt, maar als een opmerking, anders lopen de emoties weer hoog op en daan gaan we weer.

    Leuk dat de site weer open is voor info, dank hiervoor.

    Groetjes, roelof

  • Albert

    Ik ben blij dat we met een frisse start kunnen beginnen.

    Daarvoor dank aan Guus en vooral Bernadette, omdat ze beheerder wil blijven.

    Dit zegt genoeg over haar affiniteit met dit prikbord en met een ieder die op welke wijze dan ook met ADHD te maken hebben.

    Na alles wat er bebeurt is, heeft ze nog steeds de motivatie om door te gaan en daar ben ik haar zeer dankbaar voor.

    Groeten, Albert.

  • adhd moeder

    Ja jammer dat het pb zo verder moet gaan

  • Breedbekkikker

    Wel jammer dat er een hoop informatie weg is, maar fijn dat er weer een prikbord is.

    Voor mij is het een verbetering als het “rustig”, want ik kon echt het geduld niet opbrengen om alles te lezen, en miste zo misschien toch wel interessante informatie.

    Ben benieuwd of ik voortaan wel kan blijven meelezen.

    bbk