Nieuw begin..!

  • adhd-algemeen.pagina.nl

    Beste Prikkers,

    De laatste tijd konden emoties op deze prikborden hoog oplopen. Dit resulteerde vaak in ellenlange threads Dit kwam niet ten goede van lees en beheersbaarheid. Met regelmaat werden de huisregels die startpagina voor deze prikpagina?s heeft opgesteld met voeten betreden. Bovendien werd de prikpagina ?ouders van adhd-kinderen? voor een groot deel gebruikt als chat pagina, wat niet mijn oorspronkelijke bedoeling is geweest. In het verleden heb ik hiervoor herhaaldelijk gewaarschuwd dit niet te doen. Voor mij is het daarom een noodzaak geworden om drastisch in te grijpen.

    Het enthousiasme om deze pagina?s te starten is bij mij begonnen omdat ik er zelf achter kwam een zoon te hebben met adhd. Ik weet als geen ander dat een pagina als deze je geweldig kan steunen door de antwoorden van medeouders die ook door het zelfde proces van herkenning zijn gegaan.

    Daarom hebben Bernadette en ik besloten om van de twee pagina?s één te maken. Dit zal een algemene adhd-prikpagina worden bedoeld voor iedereen met als onderwerp ADHD. Het zal een “schone” pagina worden met geen historie.

    Bernadette heeft te kennen gegeven haar beheerdersschap te continueren. Ik dank haar hier voor. Zij doet dit met veel plezier en is bij haar in goede handen.

    Zoals je bovenaan de pagina kunt lezen wordt deze pagina gemodereerd. Elk bericht komt eerst bij de beheerder. Deze bepaalt of het bericht doorgeplaatst kan worden op de prikpagina. Dus geen chat meer. Ook berichten niet te zake doende worden niet geplaatst.

    Het zal hierdoor enorm aan levendigheid inboeten, maar daardoor wel strikt to the point.

    Vooral voor nieuwkomers zal het veel aantrekkelijker worden. En voor de oude ?rotten? die de chat missen zou ik zeggen probeer via internet een ander kanaal te vinden om directbaarheid en de lange threads te continueren. Tot zover bedank ik een ieder van harte die een aandeel heeft gehad om vooral de nieuwkomer op deze pagina?s te ondersteunen en dat te willen blijven doen.

    Vriendelijke groet, Guus

  • mas

    schandalig dat de historie gewist is, het voelt alsof je dagboek, je werk verbrand is:(

    er stond zóveel info op…

    lichtpuntje dat het bord weer open is.

    mas

  • mas

    Het duurt wel erg lang voordat mijn bericht er staat, of is het afgekeurd:?

    mas

  • Doppie

    Nou mooie start zo vlak voor 2005.

    Succes maar dan

  • zita

    Hoi,

    Erg jammer hoe het prikbord nu geworden is.

    Ik denk zeker dat dit de drempel verhoogd voor nieuwkomers, maar ook voor mensen met ervaring en advies.

    Ook is het enorm jammer dat alle informatie die er op het prikbord stond is verdwenen. Wat mij betreft beslist geen vooruitgang dus.

    Ik begrijp ook totaal niet wat de rede is van deze verandering.

    Groetjes van Zita.

  • bea veenstra

    Hallo

    Ik wil Bernadette en de rest natuurlijk veel succes wensen met t nieuwe bord

    Oke jammer dat er nu veel info weg is maar goed dat heeft zijn reden.

    Ik hoop dat t hier weer gezellig word en dat t weer word waar t voor bedoeld is, info en ervaringen uitwisselen en natuurlijk steun aan elkaar

    Groeten

    Bea

  • maggie

    we gaan ervoor en zorgen gewoon weer dat er veel info opkomt. de mensen met de ervaringen kunnen de nieuwe mensen weer helpen!

    groetjes maggie

  • Janny Hamrit

    Leuk!

    hoewel….

    hg

    Janny

  • Franca

    Lieve mensen,

    Als nieuwe bezoeker van deze pagina ben ik eerlijk gezegd wel blij met de verandering, we hebben de steun van elkaar denk ik zo hard nodig!

    Franca

  • aletta

    Ben heel blij dat prikbord in ieder geval weer open is en toch denk ik ook dat het voor nieuwkomers misschien ook wel wat duidelijker wordt hier,waren soms van die lange discussies dat je door bomen het bos niet meer zag.groetjes aletta