Adhd partner

  • Jaap83

    Hallo,

    Mijn vriendin een lieve prachtige mooie vrouw, vecht elke dag tegen haar adhd, elke dag geeft ze aan dat ze moe is, dat ze down is, dat alles haar teveel is. Als ik dan aangeef dat ze zich ook niet zo vol moet plannen, dan is dat niet goed. Ze kan enorm conflictueus zijn. Dan komt er hoe dan ook ruzie, die is niet te ontwijken, ondertussen merk ik aan alles dat ze enorm gek op mij is en ik op haar, we doen heel veel samen en we zijn passioneel gelijken. Vaak kwam adhd ter sprake na een conflict om vervolgens weer als struisvogels onze koppen in het zand te stoppen. Ik wil dat niet meer. Ik wil absoluut niet bij haar weg en zie haar strijd, maar ik wil met haar mee vechten ipv er tegen. Wie heeft er tips en ervaringen? Ze neemt trouwens ritalin.

    Jaap

  • lvlietstra

    Hallo Jaap,

    Misschien kan ze andere medicatie proberen maar volgens mij ligt het aan iets anders.

    Ik denk meer aan een vitamine te kort zoals bijv B12 of ijzer te kort, magnesium, dus denk ik dat ze beter haar bloed kan laten testen.

    Let er wel op als het B12 is dat ze dan spuiten moeten krijgen en geen tabletten. Als ze dit heeft dan heeft ze een kleine storing in de dunne darm zitten waardoor het er niet wordt uitgehaald.

    Sterkte ermee.

    groetjes L. vlietstra