Iemand bekend met LTO3?

  • alby1@live.nl

    Hallo allemaal,

    Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar misschien dat de mensen van de oude garde mij nog wel kennen.

    Ik zie dat Bernadette nog steeds de teugels stevig in handen heeft, dat doet me deugd.

    Mijn vraag is, of iemand van jullie het bovengenoemde product gebruiken en wat jullie ervaring daarmee is.

    Mijn zoon is inmiddels bijna 17 en worstelt op school met zijn TL. Iedereen zegt, het zit er in maar komt er niet uit.( (voor mij een bekende opmerking)

    Volgens school heeft het ook geen zin om een stap terug te doen richting kader, want dat zou zijn concentratie niet veranderen. We zijn al diverse trajecten doorgelopen, maar er is nooit een diagnose gesteld in de richting van ADHD/ADD of andere verwante stoornissen.

    Ik ben zelf bekend met ADD en gebruik daarvoor al jaren Metylfenidaat als ik denk dat ik het nodig heb. Nu ben ik 57 en niet meer zo bang voor eventuele effecten op latere leeftijd dus daar maak ik me voor mezelf geen zorgen over.

    Het schijnt dat LTO3 een natuurlijk product is en er geen rebound verschijnselen zouden zijn. Als dit een natuurlijk product is, zou het dus ook zonder recept besteld kunnen worden. Daarom lijkt dit mij geschikt om eventueel zelf te proberen en eens te kijken of het wat voor mijn zoon is.

    Graag zou ik jullie mening over dit product willen lezen.

    Groeten, Aliby.

  • lvlietstra

    Hoi aliby,

    Voor je zoon is het misschien verstandig om op zoek te gaan naar een begeleider voor (jong)volwassen met ADHD/ADD, zelf ben ik begeleider in Friesland.

    Wij kunnen je zoon tips en methodes geven en aanleren zodat bepaalde dingen gewoon worden.

    Voor deze begeleiding is diagnose geen eis maar dan kan het zijn dat het uit eigen hand betaald moet worden.

    Zelf ben ik een voorstander van LTO3 en zie wel goede resultaten maar ze helpen niet bij iedereen, wees wel geduldig want het duurt een tijdje voor dat het aanslaat.

    De eerste kenmerk die ze zelf ervaren is dat ze rustiger worden in hun hoofd.

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt, zo niet mag je me gerust een mailtje sturen.

    Met vriendelijke groet,

    Linda Vlietstra

  • alby1@live.nl

    Hallo Linda,

    Bedankt voor je informatie.

    We hebben mijn zoon inmiddels al bij stichting IRIS aangemeld, hij zal daar na de schoolvakantie worden begeleidt.

    In samenwerking met OPDC Rebound, hopen we dat we hem een beetje op de goede weg te krijgen.

    Ik wil ook eens proberen of LTO3 bij hem aanslaat, want ik vind een natuurlijk product altijd beter dan Methylfenidaat of andere chemische medicijnen.

    Met Vriendelijke groeten,

    Albert.

  • LTO3

    LTO3 van oorsprong uit Canada.

    In canada wordt LTO3 al jarenlang met veelvuldig succes gebruikt bij de behandeling van AD(H)D als biologisch geneesmiddel.

    Geen bijwerkingen, 100% biologische, niet verslavend en vanaf 3 jaar.

    Kijk voor meer informatie op:

    http://jogero.webklik.nl/

    Mijn zoon reageert er heel goed op! Goede ervaring!

    Lees ALLE informatie op mijn site.

  • Leukertjes

    Wij gebruiken sinds 6 dagen lto3 en ik kan het bijna niet geloven maar we merken ECHT verschil.Onze zoon van 7 heeft problemen op school,kan zich niet concentreren en weigertsoms gewoon om iets te doen.Terwijl de juf zelfs het idee heeft dat hij super slim is(hoogbegaafd vind ik z''on beladen woord…) Ook thuis veel gedoe met hem maar omdat ik hem liever niet aan de medicijnen wilde hebben tot nu toen geen aktie ondernomen in de medische wereld.Wel verschillende homeopatische dingen geprobeerd…Omdat het op school nu echt niet meer ging toch een afspraak gemaakt in een kinderpsycholigisch centrum…helaas pas over een half jaar plaats..toen op internet gaan zoeken en kwam bij lto3 terrecht.Kon weinig gebruikservaringen vinden.Wel op de site van het middel zel f,maar ja…zijn die betrouwbaar??? Toch besteld en op de ochtend dat we begonnen was er al verschil…Moest hem helaas wel 3 uur later ziek uit school halen,flinke verkoudheid,maar dat stond er dus los van.Zijn juf zei toen,jammer want hij was zo goed in zijn doen vandaag.3 Dagen thuis geweest en ook daar merkten we dat hij veel meer geduld had,minder schreeuwde en veel meegaander was. Gisteren voor het eerst weer naar school…ging goed zie hij en ik kon aan de hoeveelheid huiswerk(wonen in DL net over de grens en daar krijgen de kinderen dus huiswerk mee,omdat ze alleen smorgens naar school gaan) zien dat hij op school goed mee had gedaan.Normaal zitten we ruim 2,5 uur aan zijn huiswerk en moet ik ernaast zitten en letter voor letter en cijfer voor cijfer zeggen dat hij door moet gaan…nu in minder dan een uur klaar en ik heb zlefs ondertussen was op kunnen vouwen!!!!! Daarna naar zwemles en dat ging ook super.Ik ben dus heeeeeel tevreden…ergens zit nog wel de hoop dat dit niet blijvend zal zijn,maar de tijd zal het leren….Hoop dat jullie wat hebben aan mijn verhaal!

  • Ptruijens@hotmail.com

    Hallo allemaal,

    Ik heb inmiddels het lto 3 in huis. Nu ik hier de verhalen lees krijg ik wel meer vertrouwen in dit middel. Onze dochter is hoog gevoelig en heeft het heel moeilijk op school. Zit is groep 3 wat zo wie zo zwaar is. Ik hoop dat ze met dit middel een stuk rustiger de instructielessen kan volgen waardoor de rest ook makkelijker voor haar is. Doordat ze fluitend naar school gaat hebben wij moeite om haar eventueel op bijzonder onderwijs te plaatsen. Dit is ons via school wel aangeboden.

    Groeten petra

  • Syfra

    Goedemorgen,

    Hebben volwassenen misschien ervaringen met dit middel? Mijn volwassen

    dochter kan niet tegen Ritalin, Concerta en Stratera en hoop eigenlijk dat dit

    misschien iets voor haar is.

    Met vriendelijke groeten, Anne-Marie

  • Boris

    Ik lees veel goede verhalen over LTO3. Op de website zijn veel ervaringen over LTO3 te lezen: https://www.zobegaafd.nl/lto3/ . Ik ben benieuwd of LTO3 ook positieve effecten heeft als je geen ADD of ADHD heeft. Iemand wel eens LTO3 gebruikt terwijl hij of zij geen ADD of ADHD heeft? Op die website zijn namelijk alleen ervaringen te lezen van mensen met ADD/ADHD en hoogsensitiviteit.