Hallo allemaal,
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, maar misschien dat de mensen van de oude garde mij nog wel kennen.
Ik zie dat Bernadette nog steeds de teugels stevig in handen heeft, dat doet me deugd.
Mijn vraag is, of iemand van jullie het bovengenoemde product gebruiken en wat jullie ervaring daarmee is.
Mijn zoon is inmiddels bijna 17 en worstelt op school met zijn TL. Iedereen zegt, het zit er in maar komt er niet uit.( (voor mij een bekende opmerking)
Volgens school heeft het ook geen zin om een stap terug te doen richting kader, want dat zou zijn concentratie niet veranderen. We zijn al diverse trajecten doorgelopen, maar er is nooit een diagnose gesteld in de richting van ADHD/ADD of andere verwante stoornissen.
Ik ben zelf bekend met ADD en gebruik daarvoor al jaren Metylfenidaat als ik denk dat ik het nodig heb. Nu ben ik 57 en niet meer zo bang voor eventuele effecten op latere leeftijd dus daar maak ik me voor mezelf geen zorgen over.
Het schijnt dat LTO3 een natuurlijk product is en er geen rebound verschijnselen zouden zijn. Als dit een natuurlijk product is, zou het dus ook zonder recept besteld kunnen worden. Daarom lijkt dit mij geschikt om eventueel zelf te proberen en eens te kijken of het wat voor mijn zoon is.
Graag zou ik jullie mening over dit product willen lezen.
Groeten, Aliby.