Nieuw hier

  • Lies1963

    Hoi allemaal,

    Ik ben Lies en heb ADHD, gebruik momeneel Ritalin ( Concerta stompt bij mij heel erg af en word een heel ander mens :Sen is niet leuk voor de omgeving ) en heb gisteren dan eindelijk ook de diagnose Fibromyalgie gekregen :X.

    Er is al eerder ( al 6 jr. geleden… ) een vraag geweest of dit vaker samen gaat, en ik denk ook van wel…en dat kip en ei verhaal snap ik ook…wat was er eerder, drukte maken denk ik, en geen NEE kunnen of willen zeggen omdat je je altijd “anders” voelt en eens een keer goed bevonden word en nou ja, je nu eenmaal de energie hebt om alles te doen….X( en ook de creativiteit, en de, enfin…allerlei dingen dus…

    Verder las ik ook ergens dat er een onderzoekje is geweest naar voeding en zo en ADHD….nu wil ik eigenlijk eens even kijken of dit ook bij mij zou kunnen helpen en er evt. overeenkomsten kunnen zijn bij voeding en fibro…zou iemend mij daarmee kunnen helpen, of weet iemand daar iets van??? Van ADHD bedoel ik natuurlijk, want daar is dit forum immers voor bedoeld..(:P)

    Greetz, Lies(:D(:D(:D

  • Visse

    Beste Lies,

    Er is een nieuwe aanpak (via neurostimulatie) die goede resultaten lijkt te geven, ook met de combinatie ADHD-Fibromyalgie.

    Kijk eens op de site van Neurologica (.nl).

    Grt,