Wij denken aan ADD

  • Wessie

    Wij denken sinds kort dat onze zoon van 9 ADD heeft. Sinds ik hierover heb gelezen op internet vallen er zoveel puzzelstukjes op zijn plaats als hij inderdaad ADD zou hebben. Komende woensdag ga ik met hem naar de huisarts om te kijken wat zij hiervan vindt.

    Mijn zoon vindt het wel moeilijk om hiervoor naar de huisarts te gaan want hij denkt dat iedereen dan denkt dat hij gek is. Maar ik heb hem kunnen overtuigen dat het belangrijk is voor hem om deze stap te gaan zetten.

    Ik ben alleen benieuwd wat het vervolg-traject is als de huisarts inderdaad ook denkt dat hij ADD heeft. Worden wij dan doorverwezen naar een andere arts of kan de huisarts zelf hiermee verder gaan?

    Zijn er dingen waar ik op moet letten of moet vertellen bij de huisarts?

    Ik hoop op reacties.

    Groetjes,

    Annette

  • Yvonne43

    Hallo

    En is je zoon inmiddels getest?

    Groet Yvonne

  • Patricia mv J&R

    Geen ervaring maar ook wij verdenken onze zoon van bijna 8 van AD(H)D. 27 oktober hebben we een gesprek op school hier over. De leerkracht ging contact voor ons opnemen met de intern begeleider. Weten jullie nu al meer? Ik blijf je bericht volgen.

    Groetjes Patricia

  • Visse

    Kijk eens op de site van Neurologica (.nl). Werkt via neurostimulatie en geeft hele goede resultaten.