Iemand ervaringen met het Pelsser dieet?

  • silvana5@live.nl

    Heeft iemand ervaringen met het Pelsser dieet en wie zijn of haar ervaring met me willen delen?

    Alvast bedankt!

  • Mams van twee banjertjes

    Hoi,

    sorry hier geen ervaring mee…maar wel e ervaring dat vermijden van suiker en kleurstoffen hier helpt. Gr Mams van twee banjertjes

  • Petr@adhdcoach

    Hallo,

    Ik heb zeer goede ervaring met het pelscher dieet. Wat wil je precies weten? Als je wilt kun je me een e-mail sturen met je vragen.

    Vriendelijke groet Petr@

  • heimoarts

    Wij zijn sinds 7 weken bezig met dit dieet . Onze dochter heeft een zoon van 6,5 jaar met diagnose ADHD en weigert medicatie te geven. Eerst geprobeerd met homeopathie etc met maar matig resultaat.

    Na het zien van het journaal over dit onderwerp meteen contact gezocht en gestart met het dieet. Het is inderdaad erg zwaar , vooral omdat je erg lang bezig bent met bakken-brood-koekjes.

    Wijn zijn de opa en oma en doen volop mee. in beide huishoudens staat voortaan een broodmachine-sapcentrifuge-weegschalen en het hele aanrecht vol met ingredienten, rijstemeel-peresap en nog veel meer.

    We proberen onze kleinzoon zoveel mogelijk te betrekken bij het maken van alle spullen. Hij doet het erg goed en blijft zelf overal vanaf maar heeft het af en toe erg zwaar ( dan krijg ik ook een brok in mijn keel).

    Maar hij zegt zelf dat hij veel rustiger is in zijn hoofd . Hij kan zich beter concentreren,is rustiger op school en thuis, slaapt sneller en beter,, wordt niet meer uit de klas gezet en zit lekkerder in zijn vel. We zitten nnu in de 2e week van het 2e dieet en hij MOET] nu een ei eten om te kijken of hij hierop reageert. Gaat dit goed mag hij voortaan eten met een ei hebben en gaan we naar het volgende product. Ik moet zeggen dat de gedachte hieraan al een stuk meer rust geeft. Gezien de resultaten tot nu toe is zeker aan te bevelen dit dieet te gaan volgen. je kind leeft een stuk gemakkelijker. We hebben een plakje kaas geprobeerd maar dat was een slecht idee, meteen een woedeaanval en dan moet hij weer 5 dagen op zwaar dieet.

    Groeten Heimo

  • tonnie-planque@overgelder.com

    Goedendag Heimo,

    Wij hebben een zoon van 13 jaar en hebben toen hij 3,5 jaar was aan het eerste onderzoek meegedaan van Lidy Pelesser. Het resultaat was goed hij werd rustiger en sliep weer. Toen hij op de bassisschool kwam ging het mis daar at hij eten van andere kinderen. Onze zoon heeft de diagnose pdd-nos. Wij zijn gestopt met zijn medicatie en schrikken van zijn vlakke uitdrukking en overbeweegelijkheid. Hij wil zelf geen medicatie meer, maar wil het eliminatie dieet volgen. Nu hebben wij nog wel wat registratie lijsten, maar hebben niet de lijst met de biologische producten. De meeste producten weten we nog wel maar niet alles met zekerheid.

    We weten dat er een wachttijd is van een jaar bij Lidy Pelsser, we willen het daarom zelf gaan doen. We weten aan de hand van enkele lijsten nog hoe het werkt.

    Zou u ons kunnen helpen aan het eliminatie dieet?

    Vriendelijke groet,

    Tonnie Timmerman

  • Ladylee_73@hotmail.com

    Mijn zoon heeft adhd en odd en is nu met het Pelsser dieet bezig. We zijn met het tweede gedeelte bezig. Hij doet het erg goed en houdt zelf goed in de gaten wat hij wel en niet mag.

    Het is wel ontzettend zwaar voor hem , maar ook voor mij. In de 4e week van het eliminatie dieet was er een twijfel in zijn gedrag, dus werden er heel veel producten geschrapt om snel resultaat te kunnen zien. Hij mocht geen tarwe, peren, perenproducten, bananen , maïs, honing, en nog meer. Ik moest alles van rijstmeel maken en dat vond hij niet lekker. Hij is daarom ook erg afgevallen in die week.

    Toen we met het vervolg dieet begonnen moesten we dat met de laatste aanpassing doen. Waardoor we eigenlijk een achterstand hadden voor ons gevoel.

    Ik sta er alleen voor dus dat maakt het nog zwaarder. Ik zit momenteel oververmoeid thuis van het werk.

    Het positieve van alles is dat m'n zoontje z'n medicatie niet meer nodig heeft, daar is hij zelf ook erg blij mee.

    Zijn gedrag schommelt nog wel erg.

    Waar ik op dit moment tegen aan loop is dat ik het financieel niet meer redt. Ik was op de hoogte van de 4 wekelijkse betalingen van € 97,50 voor het consult , maar dat in combinatie met de dure boodschappen is dat een flinke aanslag op mijn portemonnee.

  • LTO3

    LTO3 van oorsprong uit Canada.

    In canada wordt LTO3 al jarenlang met veelvuldig succes gebruikt bij de behandeling van AD(H)D als biologisch geneesmiddel.

    Geen bijwerkingen, 100% biologische, niet verslavend en vanaf 3 jaar.

    Kijk voor meer informatie op:

    http://jogero.webklik.nl/

  • arzuyayci

    hallo,

    mijn zoontje moet pvg dieet volgen en ik zoek wat recepten ideen. hij moet drie weken alleen rijst, lam, kalkoen, peer enz eten. heb jij misschien wat recepten voor mij?

    alvast bedankt,

    arzu

  • ManonB

    Je krijgt toch een wisselschema en receptenboekje mee?

    Hier is de wortel/preidag favoriet. Combineren met kalkoensoep en gebakken rijst.