Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik zou graag contact krijgen met ouders van jonge kinderen met ADHD en hun evt ervaringen met medicijnen. Heb een zoontje van 6 waarbij al op vijfjarige leeftijd ADHD met bindingsstoornis werd geconstateerd. Omdat ik hem heel jong vond en de diagnose gesteld werd op een manier waarvan ik het eigenlijk niet eens was ( de psychologe die de diagnose stelde had mijn zoontje zelf nog nooit gezien maar de diagnose werd gesteld aan de hand van wat ze via mij en haar collega's had vernomen) heb ik destijds besloten niet direct in te gaan op het voorgestelde medicijngebruik maar eerst nog bij een kinderarts te raden te gaan. Inmiddels zijn we een heel jaar verder en ik zie steeds meer in dat het medicijngebruik waarschijnlijk wel nodig zal zijn. Ben er alleen nog steeds heel huiverig voor, zeker gezien zijn jonge leeftijd. Graag zou ik in contact komen met mensen die in dezelfde situatie zitten of gezeten hebben, vind de beslissing zo moeilijk! Ook zou ik graag contact krijgen met mensen gewoon om ervaringen uit te wisselen over de problemen/vragen waar je tegen aanloopt in het dagelijkse leven. Ik voel me vaak zo machteloos….
Groetjes,
Gerlinde