Ritaline beter laten werken!

  • 3905

    Het probleem van Ritaline zit hem bij mij dat na het gebruik ervan ik een heel pessimistische en depressieve bui ervaar. Ook lijk ik slomer te worden. Nu gebruik ik sojamelk (Vitasoy). Het lijkt goed ertegen te werken. De sojamelk bevat stoffen (zoals flavonoiden) die de metabolisme van Ritaline langzamer laten verlopen, waardoor er minder “crash” symptomen plaatsvinden. Vitasoy bevat ongeveer 60-70% sojabonen.

  • 3905

    Deze soja melk werkt ECHT HEEL ERG GOED. (evt. in combinatie met diosmine)

    Ik voel me veel “gebalanceerder”. Minder depressie en pessimisme, maar wel beter concentreren.

    Ik moet het als volgt omschrijven:

    Ritaline innemen zonder soja melk is net als het vullen van je auto met vies benzine, waardoor de motor de hele tijd rateld.

    Ritaline innemen met soja melk ervoor is net als het vullen van je auto met schoon bezine, waardoor de auto erg soepel loopt.

    Ik durf het bijna niet te zeggen: tis een wereld van verschil.

  • MicKeY

    Als ik tijd heb zal ik het kopen.

  • 3905

    Genisteine van soja. Ik ben er erg tevreden mee.

    Nu gebruik ik ook genisteine supplementen (soja extract) van het merk AOV.

    Uit onderzoeken blijkt dat genisteine ook iets doet met dopamine. Het kan ook de werking van amfetaminen zoals Ritaline versterken!

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7595495?ordinalpos=45&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11836070?ordinalpos=28&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

    http://www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/fulltext/119238502/PDFSTART

    Ik kan het niet beschrijven, maar opeens kan ik van gesprekken precies de woorden volgen! Iets wat ik anders nooit kan. En het komt echt door de soja of de soja extract (supplement) die ik neem!3905 schreef:

    >

    > Deze soja melk werkt ECHT HEEL ERG GOED. (evt. in combinatie

    > met diosmine)

    >

    > Ik voel me veel “gebalanceerder”. Minder depressie en

    > pessimisme, maar wel beter concentreren.

    >

    > Ik moet het als volgt omschrijven:

    >

    > Ritaline innemen zonder soja melk is net als het vullen van

    > je auto met vies benzine, waardoor de motor de hele tijd

    > rateld.

    >

    > Ritaline innemen met soja melk ervoor is net als het vullen

    > van je auto met schoon bezine, waardoor de auto erg soepel

    > loopt.

    >

    > Ik durf het bijna niet te zeggen: tis een wereld van verschil.

  • 3905

    Genisteine van soja. Ik ben er erg tevreden mee.

    Nu gebruik ik ook genisteine supplementen (soja extract) van het merk AOV.

    Uit onderzoeken blijkt dat genisteine ook iets doet met dopamine. Het kan ook de werking van amfetaminen zoals Ritaline versterken!

    www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7595495?ordinalpos=45&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

    www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11836070?ordinalpos=28&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum

    www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/fulltext/119238502/PDFSTART

    Ik kan het niet beschrijven, maar opeens kan ik van gesprekken precies de woorden volgen! Iets wat ik anders nooit kan. En het komt echt door de soja of de soja extract (supplement) die ik neem!

  • sandra

    ik ga het bij mijn zoontje proberen,

    hij heeft toch koemelk allergie en drinkt dus alleen maar soja melk

  • 3905

    Let echter op dat teveel soja kan werken als vrouwelijk hormoon. Dus mijn advies is gematigd soja melk innemen.

  • sandra

    ja maar hij heeft alles op soja,

    het kan niet anders…

  • MicKeY

    Hmmm, ik ga het ook proberen, koop maandag sojamelk.

    Maar vrouwelijke hormonen hoef ik niet :O

  • unederlof

    Hallo, kunt U mij vertellen, waar Vitasoy te koop is in Nederland?

    Bedankt