Hallo mensen,
Ik ben hier voor het eerst maar heb mijn verhaal ook op baby pagina gezet. Maar misschien kan iemand hier mij iets meer vertellen
Ik had een vraag aan de mama's die kinderen hebben met ADHD.
Even in het kort, Jayden heeft al zolang problemen met slapen etc. En is nu overdag vaak ook bijna onhandelbaar. Een tijd geleden is hij opgenomen geweest in het ziekenhuis. Waar ze tegen ons zeiden hij is nog te klein om een diagnose te stellen (hij is nu 2) maar je zou later eens kunnen denken aan adhd.
Nu vroeg ik mij dus af, hoe zit het met andere kinderen die adhd hebben? Heb je daar van kleins af aan al wel eens iets aan gemerkt, wat zou kunnen duiden op dat hij/zij adhd zou hebben. En hoe zijn jullie daarmee omgegaan.
Vannacht was het dus de zoveelste nacht dat het helemaal homeless was. Jayden is de hele dag wakker geweest en om 20.30 naar bed gegaan. Hij heeft geslapen tot 2.30. Daarna heeft hij liggen schreeuwen etc. Totdat mijn man echt de neiging had van ik zet hem nu buiten. Ik moet eerlijk toegeven die gedachtes heb ik ook wel eens maar ik weet me goed te beheersen. En toch nog het laatste beetje geduld van mezelf in te schakelen.
Ik heb van 3.15 tot 5.50 rond gereden in de auto met Jayden in het zitje achterin. In de hoop dat hij zou gaan slapen. Om 6.00 heb ik hem weer in zijn bed gelegd. En uiteindelijk sliep hij om 7.15.
Dit kan echt zo niet langer meer doorgaan. Hij is al zo sinds hij geboren is, ik ben echt kapot. En weet het soms gewoon niet meer. Al het nodige wat je maar kan bedenken hebben we geprobeerd.
Vandaar dus mijn vraag, omdat ze zeiden misschien adhd. Maar kan je dat inderdaad al merken aan een jongetje van 2? En wat zijn dan de volgende stappen die we kunnen nemen?
Sorry het is een beetje een lang verhaal geworden. Maar ik begin soms echt een hekel aan mijn kindje te krijgen, omdat ik ook niet meer weet wat ik nu weer moet proberen met hem
groetjes,