zoon 9 met epilepsie en adhd gedrag, hij zat eerst op gewoon basis onderwijs bij de ene juf ging het wat minder omdat zij hem ook als speciaal kind behandelde, de juf in de groep daarna, een oude rot in het vak had geen moeite met hem, omdat zij
hem niet als speciaal kind behandelde maar vond dat hij gewoon mee moest draaien met de groep, ze stond ook bijna te huilen toen hij naar het sbo ging daar kwam hij in groep 4 terecht bij een schat van een juf net een oudere moeder, het ging heel goed en hij ging graag naar school, totdat hij van groep veranderde naar groep 5 en twee jufs kregen die vrij jong zijn, daar gat het vanaf oktober 2005 met de dag zijn gedrag achteruit, thuis is hij ook wel moeilijker sloopt weer al zijn speelgoed maar wat hij op school allemaal doet ik heb het idee dat hij thuis meer te hanteren is,
nu kunnen ze het niet meer trekken en om er via het school pgb een klassen assistent voor aan te trekken vinden ze te ver gaan, en moet hij maar zoals ze het letterlijk zei: het is einde verhaal hij wordt per 3 maart dus na de voorjaars vakantie mag hij nog 5 dagen komen en dan wordt hij verwijderd van school gestuurd, ik zei dat ik het niet zo leuk vond dat zei dat op deze manier zei, want het gaat wel om een kind die een stoornis heeft. de neuroloog is met allemaal onderzoeken bezig
denken dat het aan een stofwiseling ligt en worden nu nog meerdere onderzoeken gedaan, maar school zegt de ultimaten bij ons is twee maart we kunnen niet wachten daarop we willen dat er iets gedaan wordt en dan wel binnen dagen dat hij veranderd en niet in weken, maanden.
we staan dus met onze rug tegen de muur er wordt van hun kant niet mee gedacht
het probleem schuiven ze van ze af, en wij zitten er mee
maar kan school dit zomaar doen, hun zeggen van ja hoor mar ik kan toch niet zeggen teen de artsen ik wil alle onderzoeken en uitslagen binnen 1 week binnen hebben,alsof je de enig bent zeg, ik was zo teleurgesteld in school en nu wordt ik boos
ik doe hem die laatste 5 dagen dan ook niet meer naar school, hebben ze eerder rust , en zijn ze er van af
dus nu heb ik hem thuis hoe ik dat ga fietsen weet ik nog niet, buiten spelen gaat haast niet en ik werk 2 morgens kan ik hem toch niet alleen laten, dus ik zit met mij handen in mijn haar weet het echt niet meer,
dus iedereen die tips ect hebt laat maar horen
sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het echt kwijt