Wáág het eens om me uit te lachen!

• Janny

:D

Wat jullie hier zien is een………………. ja ja ! Raadt'es?

Juist ja… een “chaotenplanner”.

Dit moet voor mij de weg naar een gestructureerde leefomgeving zijn/ worden…

die hangt niet aan de deur hoor maar ik wilde jullie laten zien HÿE groot het is. Mijn eerste “huiswerk” o.b.v. mijn coach/buddy.

en denk nou niet allemaal meteen dat het hier een puinzooi is… want dán moet ik jullie teleurstellen!

Ik wilde dit zelf omdat ik zo vreselijk moe ben/ word… van mezelf omdat ik niets kan overzien.

Ik werk voor mijn werkgevers perfect. Daar krijg ik opdrachten! En ik geef mezelf geen opdrachten…

Ik ben altijd druk en ik heb nóóit tijd! Ja, voor anderen wel… niet voor mezelf.

Nu krijg ik dus hulp, sinds begin dit jaar. En dit klikt!

Mijn weekplannertje dus… er staat o.m. op dat ik iedere dag MÿET oefenen! (accordeon) (omdat ik dat wil maar er op mijn manier nooit tijd voor heb)

ik zit trouwens niet op schema want net heb ik mijn keuken uitgesopt! We krijgen logees uit Frankrijk en dan raken we altijd in de stress.

liefs

Janny

• miriam ma van tim,sanne en rik

ik vind het een goede hoor,heb voor mezelf ook zo iets anders komt er nergens wat van,,, gr,miriam.

• Maria

Goed joh ,Janny

Ik lach niet

Dat is wel de methode! Mooie planner.

Liefs,

Maria

• Dollmaker

EHHHHHHHHHM beetje groot formaat . liefs det

• Albert

Ja det,

Heb je die dikke bril van dr nog niet gezien dan?

• Janny

ho stop! Jullie denken toch niet dat ìk zo'n lap behang met tekst bedacht heb hè? :?

Meneer mijn coach heeft dit gemaakt… in overleg dat wel! :D

En zie je wat er onderaan staat? Keuken uitsoppen! Vandaag gedaan!

• maggie

oeeeeeeeewwwwwwwwww daar ben ik dus allergisch voor en het leuke is al hang je het op me neus dan doe ik het nog niet leuk verzonnen van je coach maar als het werkt verdient hij een dikke pluim.

• anoniem

Oh Mag, het werkt bij mij wel, maximaal twee dagen! :D:D

Ik doe liever agendaformaat…

• maggie

hahah ja als ik hem niet vergeet meestal onthoud ik me afspraken in me koppie lol