hoe heet dit spel???????????

• adhd ma

Jongens help!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onze T heeft gister afscheid genomen van een klasgenoot, en kreeg een klein spelletje.

Het is een klein spelletje met een huisdier wat je moet uitlaten, eten, en zelfs zijn poep moet opruimen.

Nu is dat ding gisteravond in slaap stand gezet, en we krijgen hem met geen mogelijkheid wakker.

Als ik nou weet hoe zo'n kreng heet kan ik op intenet de gebruiksaanwijzing opzoeken, want die zat er niet bij.

Kind helemaal in de stress, hij is vandaag vrij, en dat beest moet eten, anders gaat ie dood zegt hij.

Hahaha nou wie o wie weet wat ik hoe dat spel heet en kan mij vertellen hoe ik dat beest wakker krijg.

resetten heeft geen zin want hij slaapt gewoon door.

Het spelletje hangt aan een sleutelhanger en is zo'n 5 cm groot.

Help!!!!!!

groetjes adhd ma

• nel moeder van cindy a

is dat niet een tamagoetsie of hoe je het ook schrijft

groetjes nel

• Msstery

tamagochi.

• adhd ma

jaaaaaa bedankt.. heb net jullie opgegeven naam ingetypt en zag een foto van dat ding.

Nou de naam weet ik nu………………maar hoe werkt zo'n ding.

staat niet op het internet!

Hahaha zoon lief heeft de gebruiksaanwijzing weggegooit…..krijg dat kreng met geen mogelijkheid wakker.

hee bedankt he

groetjes adhd ma

• adhd ma

hhhhhhhhhhhhhhhhahahaha nou ja zeg………..he mam wat zoek je dan, nou T het briefje waar op staat hoe je zo'n spel moet spelen.

Zegt ie heel droog……………….Oooooooo dat zit nog in mijn broek zak, de doos heb ik weg gegooit, maar het briefje niet.

Ppppfffffffffffff nou ga maar eens voor dat beest zorgen nu.

Groetjes en bedankt he

• Msstery

graag gedaan. sterkte ermee;):)

Grtz,

• Albert

Tamagotchi of zo????

Groet, Albert.

• nina

Hoi adhd ma,

Mjn dochter had ook zo'n speelbeestje die niet meer wakker werd. Ze heeft hem in de winkel omgeruild voor een wakkerder exemplaar. De coma werd waarschijnlijk veroorzaakt door een fout in het spelletje.

Groetjes

Nina

• anoniem

Hey ma,

leuk, een tamagotchi! Ik heb ook nog bergen van die dingen liggen, geweldig. :p Als klein kind werd het verboden op school omdat er continue kreten door de klas vlogen, onder dictee, ‘hij heeft gepoept!!’, stiekem in de pauze verzorgen en hopen dat hij de middag zou overleven. Na een paar dagen veranderde het beestje van uiterlijk, mits je het niet dood liet gaan.

Vorig jaar in de kroeg een weddenschap afgesloten om een paar rondjes bier, wie zijn tamagotchi het langst in leven kon houden (moest hem wel weer even in leven brengen, maar ja). Ook hier poepte het ding onder de les, tot afgrijzen van mijn biologie docente, maar voor mijn examen heb ik hem het leven moeten ontnemen.

*Snik*… Ik leef met je zoon mee…

Tip: Probeer eens het licht aan te doen, bij het icoontje met het lampje…

• adhd ma

Het is gelukt…….de lamp moet aan als hij wakker is.

Nou wat een gedoe maar we zijn er uit, ………..bedankt he.

Groetjes adhd ma