ach wat eentje voor allemaal!
Greet! Die grootste is voor Ollie omdat hij de jongste is en er het langst mee doen moet!
dikke virtuele knuf!
Janny
Hé, bedankt hoor Janny, Maar je hoeft voor mij geen kaarsje meer te branden hoor.
Ik ben aan de beterende hand, ik moet mezelf alleen enorm tegenhouden, want ik wil meer dan ik eigenlijk nog mag.Ik heb zelfs een tijdelijke huishoudter in huis moeten nemen, maar dat is wel een noodgedwongen (prettige) luxe.Ik zie het maar zo, ik heb noodgedwongen een winterslaap moeten houden en kan in het voorjaar weer rustig met frisse moed wakker worden en weer doorgaan met waar ik mee gestopt was.
Hoe is het nu met jou, ben je er weer een beetje van bijgekomen?
Groetjes, Albert.
Goed nieuws! Nou dan brand ik de jouwe gewoon voor de sfeer! Oké?
Een huishoudster toe maar! Meneer neemt het er van en GELIJK HEB JE!
Je hebt toch wel eentje uitgezocht die een beetje de moeite waard is ook hè? Zo eentje als … uhhhhh… ik????
waar de werkgevers af en toe bijkant dol van worden maar als ik niet kom is het plotseling stil en saai. Snap jij het snap ik het….
Blij voor je dat je aan de beterende hand bent.
Met mij gaat het wel. Natuurlijk heb ik nog verdriet om Ayla. Maar ik ben ook wel weer zo nuchter me te realiseren dat het gebeurd is en dat het leven verder gaat. ‘t Zijn van die kleine dingetjes zoals; Mylo en Ayla waren maatjes en ze poetsten elkander en dat was zo vertederend! Da’s weg nu.
En de twijfel die toeslaat over het wel en niet binnenhouden van katten. Ik kan het niet! Het druist tegen al mijn principes in om een gewone leuke kat op te sluiten. Ik ben een vrijheidsbeest net als zij. Ik kan genieten van hun vrijheid… maar ze was vreselijk leuk!
fijne avond!
liefs
Janny
die gaat bankhangen nu en die zelfs geen zin in de accordeon heeft! Morgen weer… de Kosaken Patrouille! Hoe gaat het met jou gitaar? Dat was het toch?
Ha Janny,
Nou, wat die thuishulp betreft, mag ik niet klagen hoor, een volslanke Surinaamse alleenstaande moeder. Hartstikke leuk mens, ik moet er alleen voor zorgen dat ik niet voor haar ga vallen, want met drie zoon's tussen de tien en 14, + mijn eigen Marnix, wordt me dan toch wat te veel op mijn oude dag.
Verder tokkel ik zo af en toe nog wel wat weg op de gitaar, het is een kwestie van de juiste snaar raken hè.
Groetjes, Albert.
:D Volslank? Alleenstaand? Leuk?
Pas maar op! Een biertje te veel en je bent'em!
ennuhhh… 'k weet niet hoe naïef jij bent maar zoiets kun je niet voor “zorgen” . Je valt of je valt niet! En… ze kunnen lekker koken joh!
Maar…
en dit is geen grap maar trieste werkelijkheid;
Onze buurman kwam zo'n 12 jaar gelegen ook als donderslag bij heldere hemel met een tropische verrassing aanzetten. Eentje met 2 kinderen. Precies 5 jaar later was zijn geld op, zijn huis leeg, zijn dochtertje foetsie en hij ZIEK en eenzaam en ellendig. Een doodgoeie vent! Onze “oom Henk”.
Ze kon lekker koken. Dat was het dan ook wel zo'n beetje…
Geniet van je tropische verrassing maar kijk uit als je valt hóe je valt!
liefs
Janny
ps;
Marnix?
De hond?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?