ook een beetje verdrietig...

• bea veenstra

hallo'

ff helemaal off topic maar vandaag gehoord dat mijn favoriete bandje ermee stopt, bzn

Sorry maar ben ook ff een beetje van de mik

liefs

Bea

• Janny

joh! Hun muziek blijft!!!

;)

liefs

Janny

• bea veenstra

klopt Janny, is ook zo….

• Albert

Ach Bea,

Je moet maar zo denken, er zijn nog genoeg bands met namen. Daar zit jou smaak ook vast nog wel bij.

Groeten, Albert.

• bea veenstra

haha ja albert maar we zijn al 30 en 25 jaar fan (mijn man en ik) en heben elkaar ook zo leren kennen dus t is ff wat meer dan alleen de muziek…

gr

bea

• Jet

Ze gaan gelukkig voor alle fans nog op een afscheidstoer…..

Tot 2007, dus maar veel concerten afgaan.

gr. Jet

• Greet

ff raden : BZN ????

• Edwin

Band zonder naam..nu ook zonder bandleden,gnif sorry :D

• Albert

Weet je Bea, ik ben vroeger ook een beetje opgegroeid met BZN hoor.Toen waren ze nog een rockband met een zanger met lang rood haar.(weet zijn naam niet meer)

Jan keizer zat nog achter de drums en ze speelden toen nog snoeiharde rockmuziek en dat was helemaal mijn ding. Ik was er altijd bij als ze bij ons in de buurt (lemmer) optraden.Toen ze daar mee stopten en Annie Schilder er bij kwam, werd het in mijn ogen van die hoempapamuziek. Dus heb ik vanaf dat moment al afschijd van ze genomen en beschouwde het toen als BZN-onwaardig dat ze met dat soort muziek waren begonnen, ze hadden voor mij afgedaan. Helemaal of topic, maar toch, ik moest het even kwijt.

Groeten, Albert.

• bea veenstra

dan moet je eens naar een optreden van BZN 66 daar spelen ze die muziek weer hihi gaan wij ook wel heen, gaaf hoor.

Trouwens die zanger heette Jan Veerman

Doei

Bea