moet vanavond voor een gesprek naar school
om te praten over zijn voorderingen
het blijkt best wel goed te gaan op wiskunde na
heb al een paar keer aangegeven dat het wel een dyscalculie kan zijn
ze zeggen hem steeds te gaan testen maar doen het nooit
nu willen ze hem overplaatsen naar een praktijk school
maar heb zoiets van derest is toch goed alleen voor wiskunde
en we moeten praten over dat hij niet door 1 deur kan met een inval juf
die er op donderdag is
iedere donderdag word hij naar huis gestuurd voor time out
en dan belt ze op om even te babbelen met me
ze zeg dus dat als ze afspraken maakt met M dat er dan weinig speling in zit bij M
m zegt op zijn beurt nee ma ik moet strikt de afspraken nakomen
dus zij ook ergens heeft hij wel gelijk
zo ook als M voelt dat hij driftig gaat worden zeg hij tegen de juf
of ze heel even wil wachten tot de onrust uit zijn lichaam is
maar daar neemt zij geen genoegen mee ze blijf dan op hem inpraten
vraagt hij nog eens juf aub zegt ze nee nu moet je luisteren
ja en dan is het te laat dan loopt m pist weg is hij weer brutaal volgens haar.
ik heb zoiets van mens hij geeft het toch netjes aan luisterd dan dan had dit allemaal niet gehoevenwaar hij ook zo kwaad om kan worden
is dat ze na een jaar invallen op donderdag nog steeds zijn naam niet weet
hij heeft al alle namen gehad behalve de goede
M zeg dan zo en dat moet het goede voorbeeld geven
hups mevrouw weer boos dat had hij niet mogen zeggen
vaak ook geef ze M de schuld van wat hij niet gedaan heeft en ook de andere kinderen geven aan dat m het niet gedaan heeft
toch stuurd ze M naar huis omdat hij de klas verstoord
ik weet even niet meer wat ik ermee aan moet en wat ik kan doen
een oplossing
nee M moet een oplossing vinden van school
groetjes nel