Herkennen jullie dit?
Zaterdag vieren we de verjaardag van de kinderen ( 3 stuks) de visite heeft dus mazzel dat ze niet 3x hoeven te komen want dit kost ze al erg veel moeite, sommige komen helemaal niet( terwijl ik anderhalve maand van tevoren de datum heb doorgegeven). Ik heb het over zussen. Ik heb hun kids áltijd na gelopen ook al háát ik verjaardagen, ik kwam áltijd. Nu zijn die kinderen groot en heb ik kleine kinderen en ieder jaar is het weer bingo. Ik hoor of zie nooit iets van mijn zussen, en dan komen ze dus verplicht of niet. Ik zie er zo tegenop, en ieder jaar wordt dat erger. O. zit al vanaf voor de herftvakantie thuis van school, er is er nog niet ééntje die daarover contakt heeft gezocht met mij, terwijl ze het weten van mijn ouders.
Ga je nu zo om met een kleine zus? want dat ben ik voor ze, ik scheel 9 jaar met de jongste. Nou ja, moest ook ff van me af praten. Vrijdag halen we O. op van het vliegveld en zaterdag dus die verjaardag…ik ga gillen!
Dat hypocriete gedoe, dan gaan ze ineens interesse tonen, nou, daar ben ik zo klaar mee, alles gaat goed en alles wimpel ik af en gooi het gauw op een ander onderwerp. Rot op, nooit interesse, dan hoeft het nu ook niet.
Ze weten niet eens hoe oud de kinderen worden!
Joh, ik baal er zo van, het had zo leuk kunnen zijn, maar ik heb 4 zussen en 1 broer en ik heb er niets aan:(
ff klagen, héérlijk;)
mas