ik ben héél verdrietig...

• Janny

Jullie weten allemaal wat mijn katten voor mij betekenen. Mijn lieve kleine Ayla is vanavond aangereden en ze was zo ernstig gewond dat we haar hebben laten inslapen. Een vreselijke beslissing.

Dit doet zo zeer. Zo hartstikke zeer!

Heidi is al thuis geweest. Ik houd haar nog een nachtje bij me en morgen breng ik haar naar het crematorium. Rick komt vanavond thuis om afscheid te nemen.

liefs van een hele verdrietige Janny

• maggie

jeetje wat @!#$

sterkte he!

een dikke knuffel van maggie

• maggie

hhah je mag geen k u t type

• ianpieps

Sterkte met het verwerken van dit verlies.

Groetjes,

sandra

• anoniem

Sterkte Janny,

maar het is wel het beste voor haar…

Houd je taai..

• Greet

lieve schat toch,

ik weet dat een dier verliezen helemaal niet onderschat moet worden : ze luisteren naar je, zijn er altijd voor je en voelen instinctief aan wanneer je troost nodig hebt.

Als het je een troost kan zijn : momenteel is ze in de ‘dierenhemel’ die volgens mijn dochter (die helemaal niet gelovig is) ècht bestaat. Haar laten inslapen heeft haar verlost van de pijn en die pijn is het nu die jullie voelen. Zij zelf is gelukkig, neem dat dan als troost.

Dikke, dikke knuffel,

Greet

• Jet

Wat ontzettend rot voor je Janny…..

Na twee katten op die manier te hebben verloren durf ik het niet meer zo goed aan…

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.

Sterkte

Jet

• Janny

ik lijk wel een kraan! Ik kan niet stoppen met huilen. Ze was zo'n vrolijk beestje. Een echt praatkatje (haar mams is Siamees) , ze sliep onder het dekbed aan mijn voeten en als ik verdriet heb heb ik mijn katten. Ze was nog maar 15 maandjes.

Maar wel 15 heerlijke maandjes!

Ik heb hoofdpijn.

We wonen in zo'n rustige buurt… maar aan het kanaal rijden ze als idioten. Een ware dodenweg voor katten. Maar toch… blijft mijn hart uitgaan naar vrije katten, hoe zwaar me dit ook weer valt. Dat is een keus.

Dankje voor jullie lieve reacties. Dit doet zo vreselijk zeer. Ik verafgood die beesten!

Ze ligt hier naast me. Nog één nachtje. Om 9 uur breng ik haar weg. En ik haal haar ook weer “thuis”.

Ja Greet, ook ik geloof in een katten (dieren)hemel. De Regenboogbrug…

• Msstery

Ach Janny ik voel met je mee. Ben ook een kattenmens, helaas al een tijdje zonder i.v.m allergie van m'n kind.

Mijn laatste kat woonde bij mijn ouders en hebben we 4 jaar geleden moeten laten inslapen, hij was toen bijna 19! En weet je, ik mis hem nóg:(

Gelukkig heb jij een foto gemaakt, had ik toen ook moeten doen.

Sterkte wijffie.

Helga.

• Janny

ja ik heb van al mijn regenboogdiertjes een mooie foto. Die staan heus niet op de kast hoor. Maar ik heb ze mooi opgeborgen en af en toe kijk ik. Het zijn stuk voor stuk mooie foto's.

Naast de tientallen andere leuke plaatjes die ik van ze heb… hoort dit er bij en het doet me goed. Samen met Heidi breng ik haar weg morgen.

liefs

Janny