het is inderdaad waar...

• Greet

Olivier ligt op een ‘gewone kamer’ en heeft geslapen als een blok!

Vanaf het moment dat hij wist dat hij ‘daar’ (iC)weg mocht, ging zijn (te) hoge bloeddruk meteen naar beneden en voelde hij zich zo opgelucht dat je 't met geen pan kan beschrijven!

Hij mag van eergisteren al ‘eten’ en geniet met volle teugen van een beetje smaak in z'n mond : als je zelfs gelukkig bent met ziekenhuiseten wil dat al heel wat zeggen, niet?

Zijn nieren schijnen ook langzaam beter beginnen te werken maar lang nog niet voldoende en zolang dat dat niet het geval is, moet hij aan de dialyse en kan hij nog niet naar huis.

Blijven duimen maar want gerust zullen we pas zijn als onze grote bek weer thuis zal zijn…. (Y, voor mijn part koop ik nieuwe overgordijnen voor je want die kaars mag absoluut nog niet uit, hoor! ;) )

Liefs, Greet

• Greet

'dat je ‘t met geen pan kan beschrijven!’ —> die ‘pan" is dus een ’pen' natuurlijk!

Ik denk mom. ziekenhuistermen, denk ik : LAP! En ik was nog niet gestoord genoeg :)

Kan er maar bij komen, dan kan ik binnenkort even bijkomen op de psychiatrie, hahaha

Nu met manlief naar de dokter want we zijn beiden snipverkouden en niet op bezoek kunnen bij O is buiten de kwestie dus vlug PAARDENMIDDEL gaan vragen…als dat bestaat, snik!

• adhd ma

Hhahah greet, fijn voor jullie zeg dat hij zo goed vooruit gaat.

IC is ook wel een stress omgeving ook hoor met al die toeters en bellen.

Geef m maar een dikke knuffel, heeft ie wel verdient.

Groetjes

ps. ben ze zelf al aan het wassen, kon het niet meer aanzien.

als ik ze aan het strijken ben zal ik aan je denken…hahaha

• Albert

Hallo Greet,

Ik ben heel blij voor jullie dat het zo'n stuk beter gaat met Olivier.

Ik ben vandaag uit het ziekenhuis ontslagen na een geslaagde operatie afgelopen maandag.

Ik zal voorlopig heel mondjesmaat op het prikbord terug zijn want ik mag eigenlijk nog niets doen. Maar het begin is er, dus kunnen we allebij weer een beetje vooruit kijken hè.

Groetjes, Albert.

• Msstery

Hé Albert, goed dat je er weer bent!

Fijn dat de operatie geslaagd is.

Nu maar rustig aan revalideren.

Grtz,

• Dollmaker

hee Abbie ,

Leuk jou weer te zien , gr det

• Greet

Hey wat een goed nieuws! Doe het maar rustig aan, da's de beste remedie.

Liefs, Greet

• adhd ma

Hoi albert, fijn dat alles zo goed is gegaan.

ik heb aan je gedacht, en ik denk heel veel mensen hier op het pb.

doe het nog even rustig aan…………………

Groetjes adhd ma

• guus

hoi Greet,

Fantastisch voor Olivier, voor jou en je man.

Ik weet ook wat het is om door zo'n kritieke fase heen te moeten gaan.

Het is nu driekwart jaar geleden dat ik met mijn vrouw door zoiets ben gegaan.

Ik wens Olivier daarom een spoedig herstel en voor jou wat meer rust.

Groetjes, Guus

• maggie

beter! hij kan het

sterkte aan jullie groetjes maggie