Waarom zei die mevrouw dat dan niet tegen mij? Ik vertel haar dat ik dat nodig heb omdat ik moet leren hoe ik mijn tijd beter in kan delen, omdat ik ‘ dankzij’ de ADHD dat nooit onder de knie heb gekregen. Ik heb ook aangegeven dat ik geen schoonmaakster zoek, ik kan het heel goed zelf, als ik maar weet wat prioriteit heeft, als ik maar weet hoe ik wat wanneer moet doen! Dat is mijn grootste probleem en als ik daarin begeleid kan worden totdat het een soort van routine is (net als dat je weet dat je 's morgens na het ontbijt moet wassen en tandenpoetsen of handen wassen na het plassen)
Pfff… waarom krijg je niet gewoon standaard hulp als je adhd gediognastiseerd wordt? Ik heb er toch niet om gevraagd?! Daarbij.. ik wil juist heel graag alles ZELF doen! Maar dan heb ik gewoon prof. hulp bij nodig! Mijn moeder en/of schoonmoeder kunnen het niet eens begrijpen waarom ik het niet inzie, laat staan dat ze me kunnen helpen!
Sorry… ik moest even mijn boosheid/teleurstelling kwijt.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb alleen maar gehoord dat ik ADHD heb, ik heb ritalin gehad en verder… moet ik het maar uitzoeken…..