he he

• mas

dat gaat niet vanzelf nina, dat gaat alleen als je dat echt wilt. En pas op voor de zomer, dan is het wel makkelijk buiten roken! Ik raad ook jou aan het boek te lezen, en een exroker te worden, je gaat er alleen maar van stinken:D:D

Echt hoor, ik ruik ze nu op een kilometer afstand, en als de kids ergens gespeeld hebben waar ze roken….hup in de was die kleren en haren wassen, het stinkt echt heel erg! Whahaha, jep, ben nu anti-roker geworden, nu nog anti chips:?

mas

• Greet

Ik dacht al : die verandert meer van foto dan van onderbroek, hahaha..

Maar 't is idd een mooie foto, hoor!

Liefs, Greet

• Msstery

Dat vind ik nou ook! Leuk al die smoelen, ga jij die van jou elke dag veranderen:D?

Dat van die lijn dat voorzag ik dus ook. Was al vaker gestopt met roken dus dat ging wel lukken maar ik ging dan altijd op zoek naar een vervanger;) Snaai dus. Vandaar die sportschool. Ik snaai nu nog wel maar toch niet zoveel omdat ik dat er anders allemaal extra af moet trainen. Ben volgens mij niet aangekomen nu. (sta eigenlijk nooit op een weegschaal, als m'n broek past is het goed:))

Straks word ik nog écht gezond!!;):)

Grtz,

Helga

• Msstery

Cold turkey. Werkt het beste. En het is een klik in je hoofd. Als je er niet écht achter staat lukt het niet.

Kom op! Als wij het kunnen kan jij het ook:)!

Helga

• Msstery

seizoentafel figuren maken behoord tot de antroposofie. Niet dat ik een zweverig type ben hoor, maar ik vind dit gewoon leuk om te doen.(werken met natuurlijk materiaal) Vaak zie je op basis scholen ook van dit soort tafels. Bij mijn msn staan foto's. Ga daar maar eens kijken:)

Helga.

• mas

ja psies, je bent gehersenspoeld, en nu moet je weer ff terug spoelen, en bedenk bij iedere trek dat je gif in je lijf pompt en je bloedvaten verstikt, wil je dat? Niemand rookt voor de lol, dat is een fabel, lekker is het ook niet, niemand vond zijn eerste sigaret immers lekker, het is een excuus omdat je bang bent dat je niet zonder kunt. Keiharde verslaving dus, en daar moet je vanaf, als je wilt is het een makkie, maar dat moet je de hersenen ff terugspoelen, in het boek staat hoe je dat moet doen.

mas;)

• mas

hoe kom ik aan jouw msn??? ben nu wel nieuwsgierig geworden hoor.

groetjes van mas

• Msstery

Mijn hotmailadres staat vermeld bij mijn ‘info’. ff toevoegen bij jou msn adressen, kan je de heleboel zien.

• Edwin

hoe zit het daar dan mee..ik stress out als ik niet rook

• Msstery

Die is eigenlijk na twee dagen al weg. Het zit tussen je oren Edwin! Ik dacht ook altijd dat ik niet zonder zou kunnen en zou gaan zitten stressen. Welnu, niet dus! Gewoon een questie van klik in je kop. Je lichaam is na één tot twee weken al volledig van de verslaving (nicotine vraag) af. Geloof me, het is makkelijker dan je denkt. Neem dat gerust aan van iemand die ruim 25 jaar gerookt heeft!

Grtz,