heb ik eindelijk mijn smoel op die pagina, sta ik niet op het overzicht maar pas als je op mijn naam klikt:?
Trouwens kunnen jullie je hele profiel aanpassen? Ik krijg maar vanaf weblog en foto wat ik kan aanpassen. Dus naam,plaats enz. niet.
Helga
Nou mas en helga dan kom ik met de volgende vraag.
Ik heb wel moeite met die peuk, en helemaal niet met mijn lijn.
Kan eten wat ik wil maar blijf 51 wegen.
Die peuken ik vind ze eigenlijk te lekker om te stoppen, maar wil het eigenlijk wel.
Hoe pak je zoiets aan dan.
Heb weinig zin om de hele dag als een koe door het huis te lopen kauwen op nicotine gum
Hi adhd ma,
Ga je beginnen met alleen nog maar buiten roken. Dan sloop je alvast alle gewoontes eruit die bij het roken horen. Ongezellig buiten zitten, ook als het regent. Eerdere progingen om te stoppen mislukte omdat ik teveel stress kreeg. Nu mag ik roken van mezelf maar onder voorwaarden.
Ik rook 1 á 1,5 pakje per week, ipv voorheen 2 per dag. Soms rook ik de hele dag niets. Heb er steeds minder behoefte aan merk ik. Wellicht gaat stoppen over enige tijd vanzelf.
Groetjes
Nina
koop het boek ‘ stoppen met roken’ van Alan Carr, lees het en je rookt NOOIT meer! Mijn man ( zware shag) heeft het ook gelezen, zelfde effect, hij rookt nooit meer. Je probeerd niet te stoppen, je stopt! Je mag wel roken, maar je wilt het niet! Verban het monster uit je lijf, ga de strijd aan, na de eerste dag is het een makkie;)
echt waar!
groetje van mas
ps: recente foto, net gemaakt, met mijn roodpaarse haar, alleen zie je het op de foto volgens mij niet zo goed, zie smoelen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?