Hallo lieve mensen.
Ik heb het een en nader gelezen hier op jullie prikbord.
Waarom op de ADHD pagina? omdat ik het gewoon niet meer weet.
Zal jullie mijn verhaal vertellen.
Mijn zoontje wordt in maart 5 het is een ontzettend lief en leuk mannetje. maar jullie voelen hem natuurlijk al. Het gaat niet goed.
Huilbaby geweest altijd overstrekken, spugen. veel driftbuien al van heel vroeg af.
op Consultatie bureau veel aangegeven dat ik niet weet hoe ik hem soms rustig krijg.
Op gegeven moment was het zo als ik mijn oudste zoontje op ging halen moest ik het een half uur van te voren al doorspreken met hem ( en dan praat je over een mannetje van 2) moest dan als we gingen eerst nog een propje in de prullebak gooien.
Nu is ie 5 en we hebben al diverse dingen geprobeerd Hij is zo druk, zo beweegelijk, soms lijkt het of hij gewoon niks meer weet wat ik heb gezegd. Zitten we te eten dan ineens laat ie zijn vork vallen en weet hij niet meer hoe hij moet eten.
Hij kan met bijv. grote ministek uren spelen dan moet ik hem ook niet onderbreken. met iets anders is het met 2 minuten gedaan.
Hij kan niks alleen moet hem overal bij helpen.
Vraag ik hem om iets op te ruimen en ik help hem weet hij het weer niet en draait helemaal door.
Zij “echte”woedeuitingen lijken even weg te zijn maar dan noemt ie zich zelf boos en gaat finaal door het lint door schoppen slaan als het over is is is hij zo verdrietig.
Nu gaat het hier thuis oke maar nu op school niet. Op school is ie al geobserveerd door een orthopedagoge. ze bieden hem nu als mogelijk meer 1 op 1 aan. hij zit op een basisschool hier in t dorp gelukkig kleine klassen.
De dokter heeft me geadviseerd om naar Bureau Jeugdzorg te gaan maar dit zie ik echt niet zitten!
Ik kan nog zoveel meer vertellen maar hoop dat ik nu al reactie van jullie kan verwachten weet het even niet meer.
Ik wil niet een stempel geven aan mijn mannetje absoluut niet. Ik ben geen psychiater maar het lijkt er toch wel veel op.
ga nu contact opnemen met een orthopedagoge. kinderpsychiater en hoop dat zij me verder kan helpen tegelijk hoop ik misschien hier wat mee te prikken.
weet soms echt niet meer wat te doen ons huwelijk lijdt eronder de Oudste heeft soms zo'n last van de jongste.
heel verhaal hoop dat jullie misschien wat herkennen?