Hoi greet,
Ik mag toch wel aannemen dat zij een opleiding heeft aangezien het een cluster 4 school is waar het merendeel van de kinderen intern woont bij een op het terrein aanwezig instituut.
Ondertussen wordt het als maar erger…..
Omdat hij veel informatie niet opslaat verteld hij niets en komt hij in de knoop te zitten met zichzelf.
Vanmorgen nog zei ik tegen hem oooo ……. leuk joh ….vandaag heb je de meneer, ga je lekker gymen.
Zijn gezicht vertrok en zei ……………..we worden vandaag gesplitst of zoiets.
Als ik dan vraag waarom weet hij het niet, wat de bedoeling is van zo'n splitsing is hem al helemaal ontgaan.
Hij wist wel te vertellen dat de meneer iets moest inhalen maar verder wist hij het niet meer.
Ik heb dus vanmorgen een kind naar school moeten sturen die helemaal niet wist wat er vandaag te wachten staat.
Wel of geen gym, waar hij juist zo lekker zich zelf kan uitleven……………
Wel of geen meneer?
Een groot vraagteken dus.
Ik wil in ieder geval maandag aandragen dat ze op school zijn picto genda gaan invullen .
Zodat we deze verassingen niet nogmaals krijgen.
Het kan goed zijn dat het in de klas meerdere malen is uitgelegd of besproken, maar dat komt bij hem gewoon niet aan.
Het rare is dat als hij ergens aan herinnerd wordt wat daar mee te maken heeft, er een stukje weer komt boven drijven.
Maar heel het verhaal herhalen wat een juf heeft verteld.nee…….dat is voor hem echt veel te moeilijk.
Nou greet we wachten maandag maar even af.
groetjes adhd ma