Hoe gaat dat??

• mv J 03-02-'02 & G 13-08-'03 &amp

Jermaine is maandag voor het eerst naar de psychotherapeut geweest….Hij moest alleen naar binnen, en ik heb gewacht in de wachtkamer……Hij komt na zo'n 3 kwartier terug, en ik krijg tot volgende week mee naar huis…Ik wilde doorvragen op wat hij gedaan had…….tot volgende week……Ik snap best dat er nog niets gezegt kan worden, en vooral niet waar hij bij is, maar is dat normaal dat je als moeder nóg (???) niet op de hoogte gesteld wordt van wat hij nou precies heeft gedaan??? Jermaine zit me een heel verhaal te vertellen over een krokodil en ik weet totaal niet wát hij zegt, en wáár hij het over heeft…alleen dat t bij die man was….hij hoeft me echt niet alles te vertellen, alleen ik vind het wel prettig te weten, wáár mijn kind over praat…..

Misschien een beetje vreemd opgetypt, maar is dat normaal dat je tot volgende week te horen krijgt??

• adhd ma

ja dat is lekker makkelijk zeg……bellen die man, en hem confronteren met de vragen die je hebt.

Doen hoor…………het is wel jou kind waar het omgaat.

Succes adhd ma

• mv J 03-02-'02 & G 13-08-'03 &amp

Dát dacht ik dus al……..hetzelfde als dat hij dinsdag middag móét…..kind zit deze week voor het eerst op de kleuterschool…..lekker in het ritme,,,,,BAF…..dinsdag om 2 uur……hou m maar lekker thuis:?:?:?:?:?Juist zo'n kerel zou toch beter moeten weten?? Op de tijden dat J vrij is, kán hij niet…….

Zelfs de logopedist houdt er rekening mee, dat ie anders uit zijn ritme gehaald wordt……