heerlijk...rust!!

• mas

Ik heb O. naar Spanje gestuurd, naar mijn ouders, voor 12 dagen! heerlijk wat een rust in mijn lijf, het is ongelooflijk wat voor een invloed het heeft om je kind van 14 dag en nacht thuis te hebben al die tijd, gék wordt je ervan. Helamaal als je bedenkt dat mijn man 's avonds te werk gaat en wij dus alleen in de middag samen zijn( met de oortjes van O wijd open)..

Nou ja, ik heb gisteren zijn' huiswerk' nagekeken, de hele avond werk gehad, en nu dus niets, jippieeeeeeeee.

Ik ga lekker mijn haartjes verven en uitgebreid in bad denk ik.

Half maart mag O. naar de time-out klas van het OPDC, en dan wordt er gewerkt aan terugkeer in het reguliere vmbo, dat zal 6 maanden in beslag nemen, ik hoop maar dat het allemaal goed gaat komen, hij moet dan naar de ‘stad’ met de trein ipv op de fiets binnen ons dorp.

Mensen, ik zie het licht weer, het was ff donker, dat mogen jullie best weten. Nu andere sores. De hulpverleenster gaat er weer vantussen, dus wéér een ander zoeken, grrrrrrrrr. Ik ga nu een advertentie zetten met ‘lieve oppas gezocht’ zodat er geen geldwolven op af komen maar mensen die het leuk vinden om op kinderen te passen. Dat O. adhd heeft komt later wel, hij kan ook door voor ‘lastige puber’ en het oppassen is vooral op de kleintjes.

Zo, dit was de kleine update voor mensen die het interesseren.

doeidoei!!

mas;):)

• adhd ma

wat fijn zeg dat het weer wat lichter wordt voor je.

Geniet van je vakantie, en doe eens gek maak je haar rood.

Ben benieuwd, zal je best goed staan!

We spreken elkaar binnen kort op msn okee!

gelukkig dat het weer beter gaat met jullie!

Kus adhd ma

• Greet

geniet ervan!

Greet

• Dollmaker

Hee Massie ,

Fijn jou zo weer te horen ben blij voor je , kom lekker tot rest , knalpaars is ook in hoor , liefs det

• Jet

T-is feest tralala……………

drie maal in de rondte van je hupsasa.

Dan moet je natuurlijk wel de foto aanpassen :D

Fijn dat de dagen weer wat langer en zonniger worden.

gr. Jet

• mas

foto aangepast, bij deze;)

mas( rooie sien)

• adhd ma

Zie je wel staat je kei leuk…eigenlijk veel mooier dan het blonde dat je had.

Zo en nu maar genieten van je rust.

Groetjes adhd ma

• mas

wat klets je nou:? ik ben nooit blond geweest en op die foto ben ik niet rood. hahaha, wel ff bij blijven he?:D:D:D Misschien maak ik nog wel een nieuwe foto van mezelf en knal ik die er binnenkort op, eentje met rood haar;)

groetje van mas

• adhd ma

he mas die foto op het smoelenboek heb je toch rood haar of niet?

En ik heb gister een foto gezien met je drie kinderen waar jij toch echt blond was hoor?

Heb ik het nou zo slecht gezien dan?

adhd ma

• mas

mwah, niet echt rood hoor, nu ben ik pas rood, ahum, meer donkerpaars!hahaha en die foto met de kids, dat was lichtbruin denk ik. Maar blond kan écht niet bij mij.

groetjes van mas;)