hoe krijg ik mijn smoel op die pagina?

• bea veenstra

ik sta dus hier: http://adhd.smoelenpagina.nl/

en als ik via de hoofdpagina klik op smoelenboek ben ikook foetsie, het lijkt wel toveren met hans kazan hahahaha

• Greet

Hij is nog maar 's aan de beterhand (zeggen ze) maar doet geen oog dicht.

Gisteren heeft de vriend van A-S 'm een draagbare dvd-speler uitgeleend in de hoop dat hij zich dan wat minder verveelt wantdat joch krijgt 2 keer per dag een half uurtje bezoek en verder is dat dus dubben, dubben, dubben…Ook kreeg hij een telefoon wat niet gebruikelijk is op Intensieve.

Wij hadden gisterenavond een vriend gevraagd om 'm ook eens te bezoeken (kwestie van eens een ander gezicht te zien) en waren daarom een kwartiertje vroeger doorgegaan.

Een half uur later een telefoon van O, wenend als een klein kind ; dat we NOOIT meer vroeger mogen vertrekken omdat wij zovel meer voor hem betekenen dan alle vrienden samen… mijn grote knul dus…

Verder zag hij weer zo op tegen een slapeloze nacht dat ik hem heb gezegd dat hij me zelfs 's nachts mag bellen wat hij dan ook een keer of drie gedaan heeft. Maar slapen : no way!

Vanmorgen vroeg heb ik al met de verpleegster gebeld en alles lijkt de goede kant op te gaan maar die info wordt alleen maar gegeven als je er zelf naar vraagt en da's iets wat O niet doet : die grote bek houdt of hield hij dus voor ons…

Ik heb 'm meteen de stand van zaken verteld (telkens en telkens opnieuw) en gezegd dat ik alles wat ik te horen krijg, ook via telefoon, aan hem zal doorspelen.

Verder ligt hij in z'n bed te trillen van de zenuwen maar ik voel wel dat dat overgaat als ik met ‘m praat. Hij mag natuurlijk ook z’n concerta niet innemen, wat het er voor hem ook niet makkelijker op maakt : die molen bovenaan draait maar door.

Verder is het toch elke keer weer bang afwachten of er geen nieuwe complicaties optreden en daar is hij dus ook vreselijk bang voor! Je ligt daar op een hectische dienst waar je vaak alarmen hoort afgaan en dokters door de gangen ‘rennen’!

En dan zal je nog 's adhd hebben…

Ik heb het gevoel dat O bezig is met de dingen op een rijtje te zetten, ook wat zijn gedrag in het verleden betreft en dat dat lang niet eenvoudig is…

Ik ben van plan te vragen of ik er eens een nacht mag blijven (ben er van overtuigd dat hij dan wel slaapt) maar ik ken het antwoord natuurlijk al van tevoren!

Het is en blijft een nachtmerrie!

Duim je aub nog mee? Want ik ben er helemaal niet gerust in

Liefs, Greet

• bea veenstra

Jeetje Greet wat een verhaal,

We duimen hier mee voor je, het azl idd voor hem niet meevallen op zo'n afdeling en stil moeten liggen in een bed als je adhd hebt.

Ik blijf hopen dat het nu alleen nogmaar de goede kant op gaat met O.

Veel sterkte en liefs,

Bea

• Greet

ikke dus ook hè!

ik heb die ‘adhd smoelenpagina’ gewoon bij m'n favorieten gezet. Zo kan ik al jullie koppetjes en gezinnetjes bekijken en zit ik meteen op de juiste pagina.

Domme blondjes moeten mekaar helpen, hè? ;)

Greet

• bea veenstra

ja zekers hihi

;)

• adhd ma

jee greet weet je ook waarom hij niet kan slapen, zit hij zich zo op te vreten!

Is wel logisch maar snap dan niet dat hij niets krijgt om te slapen.

rust doet een genezings proces alleen maar vorderen, of snappen ze dat niet daar.

Pffff wat een toestanden zeg…….geef m maar een dikke knuffel,

Groetjes adhd ma

• Greet

Neen lieve schat,

hij mag absoluut geen slaappilletje innemen (er mag nog niks in de maag komen door die tweede spoedoperatie) Ook intraveneus dient men niks toe omdat dat ‘te zwaar spul is’ en aangezien hij allergisch gereageerd heeft op een slaapmiddel, is men daar dubbel zo voorzichtig.

Hij jaagt zichzelf inderdaad de kast op door zich de hele tijd vragen te stellen. Maar die vragen stelt hij dan niet aan de dokters. Daarnet nog een ‘paniektelefoon’ : een arts was ‘m komen vragen wat z’n normale bloeddruk bij de huisarts is… net alsof hij zoiets weet! Die van O is al een paar dagen tss de 17 en de 18 maar hij is zo opgewonden dat ie voor minder zou stijgen!

Onze huisarts had dus tot gisteren ook niet eens een verslag gekregen dat O geopereerd was, noch dat er het één en ander is misgelopen en al meer dan een week op IC ligt. Ik was er gisteren bij toen onze ha naar het ziekenhuis belde.

Achteraf sprak ik er een arts in het ziekenhuis op aan en die zei dat ze ‘achteraf’ de ha een verslag sturen! Hahaha dat zal wel : ze sturen wel een verslag als hij gewoon op onderzoek gaat of een brief met de melding dat hij geopereerd zou worden! Razend word ik er van!

Ondertss schijnt O volgens de verpleegster wat gekalmeerd te zijn dus als mijn telefoontjes dat zo kunnen houden, mag hij me om de 5 min opbellen.

Liefs, Greet

PS Ik las net in de bijsluiter van Concerta dat je dat ook niet mag innemen als je een hoge bloeddruk hebt , dus dat kunnen we dan ook weer voor een tijdje vergeten want er was gzegd dat hij, eens hij mocht eten, ook dat opnieuw mocht innemen maar ja…

• Edwin

Je foto is wazig is het greet,moet ik het juffie nu ook al verbeteren :D

zei al ik heb een webcam,dan krijg je die kutfotos,zal eens kieke of ik een digi kan regelen.

• Greet

ok ok 't is al goed : JE FOTO IS WAZIG!!!

en een tip : als je een goed lief zoekt, zou ik maar iets aan die ‘marsmannekesogen’ doen ….LOL !

• mas

Jeetje Greet, wat een gedoe. Maar wat heerlijk dat jij zo'n goede invloed op je zoon hebt! hoef je je toch niet helemaal machteloos te voelen. Ja, die artsen zijn rare wezens hoor. Ik weet niet beter of ze sturen hier ook achteraf een brief naar de huisarts, maar daar moet wel alles in staan wat er gebeurd is. Gelukkig is hij aan de concerta en niet aan de risperdal bv, die moet je langzaam afbouwen en met concerta kan je zo stoppen. Tja, toch de positieve kanten blijven inzien;)

liefs en sterkte

mas:)