hoe krijg ik mijn smoel op die pagina?

• Greet

PFF,

ik doe wat er staat : mijn foto, mijn profiel zijn aanvaard en dan zie ik dit:

http://adhd.smoelenpagina.nl/

als ik daarna opnieuw die smoelendinges opendoe, ben ik foetsjie en zie ik dit :

http://adhd.startpagina.nl/smoelenboek/

blijkbaar is er iets fout met de url want die zijn allebei verschillend. Ik heb nochtans braafjes gedaan wat er stond..

Zou ik dan TOCH een dom blondje zijn???

Greet

• Greet

o ja,

als ik op de tweede url onder een profiel van iemand anders op ‘alle adhd-smoelen’ klik, sta ik er wel bij…

Ik heb dus blijkbaar maar een halve adhd-smoel, snik!

PS Edje , je bent waaaaaaaaaaazig!

• adhd ma

hahaha nou greet bij mij het zelfde probleem, alles staat erop maar mooi geen foto.

Ik moet hem kleiner maken……….ja en dat weet ik dus niet hoe dat moet.

iemand anders misschien die het kan uitleggen?

Sterkte allemaal met het plakken van je smoel.

groetjes adhd ma

• bea veenstra

hoi

heb je een fotoprogramma?

Daarin kun je het formaat aanpassen (resize)

als t niet lukt hoor ik t wel

succes

Bea

• Greet

Je kiest de foto die je wil plakken (in mijn documenten, dus niet op die smoelentoestand) en opent die met microsoft picture manager (als ke met je rechter muisknop klikt, zie je staan ‘openen met’ en dan kies je microsoft picture manager.

Dan zie je bovenaan ergens staan ‘afbeelding bewerken’, dan kies je ‘comprimeren voor webpagina’s' en dan zou hij kleiner moeten zijn. Je gaat dan terug naar die smoelentrekker-dinges en kiest bij bladeren de foto die je net kleiner hebt gemaakt (kan je zien aan het aantal kb in vgl met de originele foto)

Succes!

• Greet

Hey bea, ik het je net gezien maar je staat ook alleen maar in het adhd smoelenboek en niet zoals de 4 voorgangers op de hoofdpagina… Kan jij nog volgen? Ikke niet dus.

Groetjes, Greet

• Greet

Aha, heb net T en F gezien! Nu jij nog hè…

• adhd ma

hee greet thanks, tís gelukt?

Hoe is het met O?

groetjes adhd ma

• adhd ma

Hhahaha ja ik zij toch moeders moet nog op de foto, maar aangezien ik hier bijna alle foto's maak schiet ik er altijd bij in!

Hahaha

• bea veenstra

nee ikke niet

Zal wel komen omdat ik blond ben hihi

maar wat is het verschil dan??

Hoofdpagina en smoelenpagina???

pfffffff

Gr,

Bea