Over msn en andere wetenswaardighden ...

• Dollmaker

Hoi allemaal ,

Op nieuw gaat het gerucht , zoals ik net ter oren kwam dat er een hele M.S.N club achter dit bord onstaan is en dat sommige nieuwkomers dit als intimiderend kunnen ervaren.

Het bord bestaat al jaren , soms gebeurd het dat er via mij adressen opgevraagd worden , ik toets dan of de andere partij dit ook wil en geef ze daarop gewoon door .

Mijn adres staat altijd open en het komt nog weleens voor dat mensen iets aan mij willen vertellen of vragen stellen wat ze niet op het prikbord kwijt willen , of ik help ze of ik kan het niet , maar antwoorden doe ik meestal ..

Dan kan het gebeuren dat op het moment dat er zelf iets in je prive-leven gebeurd , je een gezin in huis neemt en de vrouw er vervolgens met have en vee vandoor gaat,je eveneens reactie,s krijgt maar dan vanuit een andere invalshoek , n.l ik die steun krijg.

Sommige prikkers waaronder ikzelf , lichtte dan een kleine tip van de sluier op, zonder dat “deze dame ” met naam of toenaam genoemd word weten zij waarover en over wie het gaat ….

Inmiddels zijn de grootste stormen overgewaaid , met mij gaat het weer goed.

Mijn dank gaat dan ook uit naar alle die mij gemaild of via dit bord gesteund hebben ….

Veni Vidi Vici , gr Bernadette

• Jet

Tja, en als ik nou eens wist hoe die msn werkte dan kon ik er ook aan mee doen.

• Edwin

das heel simpel

googlen ‘'msn 7.5 downloads’'

downloaden,instaleren dan de msnadressen toevoegen die je gekregen hebben.

en kwebbellen maar.

• Dollmaker

Zal ik je het ff leren Jetje , krijg je leuke emotions van mij .

Want daarom zit ik eigenlijk op m.s.n , daar maak ik ook geen geheim van hoor.

Het is heerlijk om Merel af en

toe op stang te jagen met een winks of emotions.

Die krijg ik dan weer van a.d.h.d ma of van Maggie en zo blijft het kind in mij nog gewaardeerd ook , daaag Jetje

• Edwin

goed zo dettie,

Goed om te horen dat de ergste stormen zijn over gewaaid,had ook niet gekker moeten worden he!?

• Edwin

Det says:

hwersentjesinfarct is niet voor niks geweest

Det says:

want sindsdien is het kind weer ontastaan in mijn

Edwin says:

zeker.je hebt er een mooi handschrift aan over gehouden :+

kijk lekker gezellig met dettie geinen :+

• Dollmaker

whahahaha , edwin , pas op de plaats , gr det

• mas

Inmiddels zijn de grootste stormen overgewaaid , met mij gaat het weer goed.

aldus det.

Lieve det, wat ben jij een super sterke vrouw dat je dit neer kunt zetten, ik heb een diep en groot respect voor jou. Ik denk vaak aan wat je overkomen is, en het blijft voor mij onbegrijpelijk dat dit je overkomen is, wat heb je toch een uitschot van mensen op deze wereld.

knuf van mas;):)

• Greet

En gelijk heb je Mas,

zelfs als ze zelf in de diepste shit zit, slaat ze er dàn nog in om, terwijl je met haar op msn ‘kwebbelt’ ;) over je eigen miserie momenteel, ineens uitroept :

'Greet, IK BEL JE !!!!'

en dan plots ‘trrrrrrrrrrrring’ waarbij ze mijn echtgenoot ook nog een aantal beloftes afdwingt waar die dan ook nog mooi naar luistert, hahaha!

liefs, Greet

• bea veenstra

Hoi Det,

Fijn om te horen dat t weer de goede kant op gaat.

Ook ik moet bekennen dat ik via de msn het een en ander heb vernomen, en ik heb ook aan je gedacht.

Het is net wat adhd-ma eerder al zei, je kan s ff je verhaal kwijt zowel hier als op de msn of mail aan mensen die je begrijpen en vaak al aan een half woord genoeg hebben.

Je bent echt een kanjer Det!

En dat mag best eens worden gezegd.

Liefs

Bea