Hoi allemaal ,
Op nieuw gaat het gerucht , zoals ik net ter oren kwam dat er een hele M.S.N club achter dit bord onstaan is en dat sommige nieuwkomers dit als intimiderend kunnen ervaren.
Het bord bestaat al jaren , soms gebeurd het dat er via mij adressen opgevraagd worden , ik toets dan of de andere partij dit ook wil en geef ze daarop gewoon door .
Mijn adres staat altijd open en het komt nog weleens voor dat mensen iets aan mij willen vertellen of vragen stellen wat ze niet op het prikbord kwijt willen , of ik help ze of ik kan het niet , maar antwoorden doe ik meestal ..
Dan kan het gebeuren dat op het moment dat er zelf iets in je prive-leven gebeurd , je een gezin in huis neemt en de vrouw er vervolgens met have en vee vandoor gaat,je eveneens reactie,s krijgt maar dan vanuit een andere invalshoek , n.l ik die steun krijg.
Sommige prikkers waaronder ikzelf , lichtte dan een kleine tip van de sluier op, zonder dat “deze dame ” met naam of toenaam genoemd word weten zij waarover en over wie het gaat ….
Inmiddels zijn de grootste stormen overgewaaid , met mij gaat het weer goed.
Mijn dank gaat dan ook uit naar alle die mij gemaild of via dit bord gesteund hebben ….
Veni Vidi Vici , gr Bernadette