adhd en vergoeding medicatie

• bea veenstra

hallo

In het ad stond dit artikel

lees en geef aub reactie want er is nog zoveel onwetendheid mij gingen de tenen krom in de schoenen.

http://www.ad.nl/binnenland/article134730.ece

Liefs,

Bea

• adhd ma

he bea!

nou ik ben gesopt met lezen want ik werd er behoorlijk boos om, de manier waarop ze onze kinderen af schilderen, alsof het etter bakjes zijn zoals er een durft te beweren.

Ik heb niet gereageerd want dit heeft geen zin, laar gaan joh.

Ze weten niet beter!

Houdt je hoofd koel he.

groetjes adhd ma

• bea veenstra

hoi

Klopt, zei het ook idd meer uit een opwelling omdat ik ook erg boos was.

Maar kun je nagaan wat een onwetendheid en vooroordelen er zijn , ben niet alleen boos daarom maar ook best verdrietig.

Wij en onze kids hebben toch niet gevraagd om adhd of pdd-nos of vul maar in.

Weet je de laatste tijd liep t hier ff wat minder, M had veel stress ivm bijna afzwemmen en dat vertaalde zich in gedrag zoals schelden, vieze woorden, dware buien etc.

Daarbij een schoonmoeder die er de ballen van snapt en claimend gedrag vertoont tegenover ons, wat we er al helemaal niet bij kunnen hebben.

Mijn man en ik die op t randje van gek worden stonden dusja..

Zijn vader is in nov 2004 overleden en tuurlijk hebben wiij toen klaar gestaan voor zijn moeder, maar het wordt nu toch ook wel weer tijd dat ze haar eigen dingen gaat doen?

Niet ervan uitgaan dat ze dit of dat wel met ons kan doen en hier kan eten etc etc.

Wij hebben om eerlijk te zijn gewoon geen tijd gekregen om alles ook zelf te verwerken ( 2 maanden daarna is mijn oom met de motor verongelukt dus dat kwam er achteraan), M mist opa ook vreselijk en daar moeten we hem ook in steunen, maar ja als oma alles opeist..

Wat een gezeur weer he, soms denk ik wel eens wanneer houdt t eens op?

Nu gaat t goed met M op school en dan is er wel weer wat anders pff

We gaan maar stug door…

Liefs,

bea

• ianpieps

Mijn zoon van toen net 4 werd bij het eerste 10 minuten gesprek op school uitgemaakt voor “crimineel in de dop” door zijn toemalige juf.

Hij was zo'n vervelend rotjoch in de klas.

Het heeft dus nog 4 jaar geduurt voor we er zelf achter kwamen dat er meer was, en dat het waarschijnlijk ADHD was.

Mijn enige idee bij dit bericht was, ze mogen Ian wel een weekje zonde medicatie lenen, en een weekje met.

Kijken hoe ze dan praten.