duimen, duimen, duimen...

• Greet

Omdat O blijkbaar een lichte inwendige bloeding blijft hebben ( ze gokken op een lekkend adertje of een maagzweer), willen ze een ev. lekkende ader in de buikholte (wegens de hevige infectie die hij daar een week geleden deed) uitsluiten dmv een ‘angiografie’ (of zoiets in die aard ).

Dat gebeurt over een half uurtje en we zijn hier op van de zenuwen.

Ik vermoed dat ze niks gaan vinden maar dat het probleem zich hoger manifesteert. O was echt opgelucht want van die opgewekte kerel blijft nu nog een zielig ziek ventje over…

Het rotte is dat ik, net als de dagen voor hij in shock ging, steeds vertelde aan de verpleging dat ik de boel niet vertrouwde en nu ook weer op IC : als je ziet dat je zoon ineens koorts begint te maken, begint te rillen en zijn harslag spectaculair in de hoogte gaat, neemt men je niet au sérieux tot… juist…

Een moeder VOELT het wanneer er iets fout loopt met haar kind maar da's nu net iets dat jullie allemaal al lang weten hier op het pb…

Alleen gaat het blijkbaar ook zo als het om leven of dood gaat. Het klinkt hard maar zo zie ik het momenteel!

Greet

• ianpieps

Ik duim heel hard met je mee.

En hoop dat het , naar omstandigheden, mee zal vallen.

Dat een moeder dat soort dingen voelt, heb ik zelf maar al te vaak mee gemaakt.

Ook de artsen die dan zeggen, kan niet of valt wel mee.

Blijf altijd vertrouwen op het moeder instinct, het is bij mij nog nooit fout geweest.

Heel veel sterkte.

Groetjes,

sandra

• Msstery

Lieve Greet, heel veel sterkte wederom.

Helga.

• nel moeder van cindy a

ook van deze kant weer heel veel sterkte

en meid laat de moed niet zakken he

groetjes nel

• nina

Lieve Greet,

Ik heb respect voor jouw nuchtere kijk op deze akelige omstandigheden. Tis toch je kind die daar ligt te knokken. Ik steek een kaarsje op voor jou, O en nog een paar mensen.

Nog steeds heeeeel veeel sterkte!! Ik duim hard mee voor een goede afloop.

Liefs en knuffels

Nina