De kracht van dit prikbord ....

• Dollmaker

Hoi Luitjes ,

Wat ik vanmiddag ineens bedacht dat is dat dit prikbord toch wel een speciaal bord is geworden .

Waar menige zorg kan uitgesproken kan worden , medeleven is en je je verhaal kwijt kan.Zonder dat het over A.D.H.D hoeft te gaan

Een bord waarbij de prikkers elkaar opbellen , met de woorden hee het gaat niet goed met Olivier , bel je Greet ff .

Een bord waarbij er gelet word als er weinig nieuws van Mas komt oproepen verschijnen aan Mas , hoe het gaat met haar .

Prikkers die als mens , als individue behandeld worden .

Waar ik ooit steun gaf het nu weer terug krijg .

De kracht van dit bord ligt aan de mensen van dit bord ……..B

• bea veenstra

Lieve Det,

Het spreekt voor zich dat we met elkaar meeleven en natuurlijk ook met jou

Jij bent altijd degene die ons weer opbeurt en helpt en nu je zelf eens wat extra"s nodig hebt krijg je dat.

Ik wil je echt onwijs veel goeds toewensen en denk ook aan je.

Veel liefs,

bea

• Edwin

zekers..hoewel er in de zoveel tijd een relletje uitbreekt :P

Voor de rest is wel een goed functionerend prikboard mag je zo stellen,maja somige mensen kennen elkaar al een jaar of 3.blij dat het zo kan in iedergeval

Als iedereen ze energie erin blijft steken zal het board blijven groeien.

Groetjes Edwin

• Greet

Lieve Dettemans,

je neemt me de woorden uit de mond! In geval van nood heb je aan velen op dit pb meer dan aan je eigen ‘familie’ (je weet wel wat ik bedoel! )

Kus, Greet

• Msstery

en zo is het;)

• mas

psies, zo is het! en natuurlijk is de beheerder van dit bord geen onbelangrijke faktor! en ook ik heb meer aan jullie dan aan mijn fam.

liefs van mas

• nina

…..dat dit prikbord en de onderlinge verbondenheid nog jaren op deze manier blijft doorgaan :-)

Liefs

Nina

• adhd ma

Dat zijn nou mooie woorden van jullie allemaal, precies wat ik zo ook voel!

Het hoeft niet altijd over adhd te gaan, maar we hebben wel allemaal iets wat we van elkaar herkennen.

daarom is het bord zo gegroeid.

Vaak heb je aan een woord genoeg.

Het is erg fijn om eens je verhaal kwijt te kunnen, als je het even niet meer weet.

dit bord is een uitlaat klep geworden wat je zoal mee maakt in je leven.

De laatste paar weken zijn er veel vervelende dingen gebeurd met sommige van ons, en is het erg fijn om steun te krijgen van mensen die je begrijpen.

Je kunt het niet altijd met iedereen eens zijn, maar ze zijn er wel voor je als je ze nodig hebt!

Dit is nou juist iets wat veel mensen onder ons van familie/vrienden niet krijgen!!

Misschien is het wel leuk om elkaar eens in het echt te zien,kijken wie er achter de naam mass, edwin, mysterie, bea etc zitten!

Ideetje?

Groetjes adhd ma

• Albert

Dàt is de kracht van dit prikbord, Grrrr.

• Edwin

oehoee..veels te spannend voor mij

Zou wel willen maar kan dat gewoon niet,hoe gek dat ook klinkt voor anderen.

Wie weet in betere tijden