weer een nieuwe complicatie

• Greet

Alles scheen zo de goede richting uit te gaan met O..

Tot hij eergisterennacht ‘oud bloed’ verloor bij z'n ontlasting. Eerst werd ons verteld dat het ging over oud operatiebloed uit de restmaag (het deel dat nog wel functioneert maar waar geen voedsel in terecht kwam). Nu blijkt dat hij recenter een bloeding, wellicht van een maagzweer(tje) zoals men het zo lieflijk noemt (kan ineens komen na een shock en stress naar te schijnt…) in het grote deel van de maag of een gesprongen adertje, of een gekwetst adertje door de maagsonde.. In elk geval kan men nu niet gaan onderzoeken zoals het hoort omdat een gastroscopie op dit mom te riskant is.Wel kan een soort aderonderzoek, maar vraag me niet wat dat inhoudt.

Ik ben nog nooit zo bang geweest!

Greet

• adhd ma

@!#$ greet,

wat een toestanden zeg……………………

Gaan ze nu afwachten of gaan ze toch actie ondernemen.

het zit hem allemaal niet mee.

Nou ik ga maar weer duimen, hopen op snel beter nieuws.

heel veel sterkte en probeer rustig te blijven he!

kus adhd ma

• Dollmaker

ik bel je in de loop van de dag , hou je taai Gretchen , liefs det

• nel moeder van cindy a

oh meid wat een domper weer

zat al te kijken of er weer goed nieuws was maar helaas het houd niet op zo

wens jullie heel veel sterkte

en hier brand een kaarsje en blijf duimen dat alles weer helemaal goed komt

groetjes nel

• anoniem

Oh Greet,

mijn hart sloeg over toen ik de titel van dit berichtje las.

Houd je taai!

• mv J 03-02-'02 & G 13-08-'03 &amp

Ik heb nog nooit gereageerd op je, maar wil je bij deze heel veel sterkte wensen!!!!!!!

• Edwin

we duimen weer greet ;)

• Albert

Goh, vervelend nou weer.

Als ik dit zo lees, zou ik mijn eigen operatie overmorgen bijna gaan uitstellen.

Maandag wordt ik aan mijn hernia geopereerd, ik probeer niet te veel aan complicatie's te denken, maar als ik jou berichten zo lees, geeft me dat af en toe wel een beetje een ongemakkelijk gevoel. Ik blijf in iedergeval voor je duimen, doen jullie dat ook een beetje voor mij?

Groeten, Albert.

• Msstery

Greet de duimen maken weer overuren hier. Blijven geloven hoor. Alles gaat goed komen!

En Albert, heel veel sterkte maandag! Natuurlijk duim ik ook voor jou;)

Helga

• Greet

Lieve lieve Albert,

ik ga je even een hart onder de riem steken:

- 6 jaar geleden werd ikzelf geopereerd van 3 !!!! hernia's ik m'n nek: ik was zelfs verlamd van de ene dag op de andere. Alles kwam in orde, al moet je er rekening mee houden dat je mogelijk nog een tijd pijn hebt! Mij was me dat niet op voorhand verteld en als gevolg daarvan ‘flipte’ ik dat het niet meer normaal was! (ben nl. vaak net een flipperkast :D)

- 3 jaar geleden werd mijn echtgenoot, die al 20 jaar sukkelde met vreselijke rugpijn dan ‘eindelijk’ geopereerd omdat ook hij plots een verlamde voet had! Hij was de dag na de operatie al meteen te been (moet tegenwoordig) en kan sindsdiens zijn geluk niet meer op : gedaan met de rugpijn!

Dat een operatie fout loopt of complicaties geeft, gebeurt slechts in 1 % van de gevallen en dat lotje heeft O nu per ongeluk getrokken, tja..

Ik duim in ieder geval voor je en wees er maar gerust in, hoor! Ik ben er zeker van dat het goed zal verlopen.

Sterkte en een virtuele knuffel!

Greet

P.S. Ik steek maandag een extra kaarsje voor je aan : noem het bijgeloof maar ‘baat het niet, dan schaadt het niet’