ik herken je verhaal wel, bij mijn zoon is het precies hetzelfde hij heeft er dan epilepsie bij en is het begonnen rond zijn 4e jaar, maar wat jij over je zoon schrijft

is heel herkenbaar in mijn zoon die nu 9 jaar is

hij is ook heel de dag zo bezig , en ook wij gaan nu hogerop met onderzoeken want zo kan het niet langer alles is gsloopt hier in huis in zijn kamer er staat nu alleen nog maar een bed en kast in de rest is allemaal kapot

speelgoed echt alles maakt hij stuk als hij zijn boze buien heeft

en ook wij hebben alles geprobeerd, van negeren tot straffen, hij gebruikt risperdal voor zijn gedrag en heeft ook nog anti epileptica medijnen

ritalin hielp bij hem niet hij wed er vreselijk agressief van er was gewoon geen kontakt meer mee te kijgen, met risperdal wel maar nu de laatste tijd helpt dat niet goed meer, dus we moeten nu verder gaan onderzoeken

eind van deze mand gaat de kinder psychiater weer naa hem kijken

er was toen vastgesteld dat het adhd gedag was maar in hoeverre speelt ook de medicatie en epilepsie mee in zijn gedrag

als hij die buien heeft dan heeft iedereen het gedaan behale hij zelf het lijkt of hij het dan niet snapt, dat komt dan later pas als hij weer rustig is of de andere dag

ik begrijp je verhaal heel goe en het is hel goed dat je er naa laat kijken

je hebt nog 2 kinderen dus je hebt vergelijkings materiaal en ja alee kinderen makn moeilijke fases door maar bij jouw zoon denk ik toch dat er iets meer aan de hand is

ik wens je hel veel sterkte en hoop og is te lezen hoe het gaat,