Even afscheid ........

• Dollmaker

Lieve allemaal ,

Voorlopig neem ik even afstand van het bord….

Er is in mijn prive leven het afgelopen half jaar teveel gebeurd, je denkt goed te doen door anderen op te vangen en van het een komt het ander .

Een goedkoop romannetje is er niets bij.

Vandaar dat ik na drie dagen denken heb besloten om me voorlopig ff terug te trekken van dit bord .

Het bord word wel beheerd hoor maar heb nu rust nodig , denk dat de grootste prioriteit nu voor mezelf zorgen is .

Vandaar dit besluit ,

Bouw en vertrouw opjezelf , immers meer heb je niet nodig , so long Bernadette

• Edwin

is goed detje doe ff lekker rustig aan en kom weer als het wat beter gaat

Sterkte Edwin ;)

• guus

Lieve Bernadette,

Tot zo ver ontzettend bedankt voor je werk op het prikbord.

Ik heb het erg gewaardeerd.

En ook weet ik dat je het op dit moment heel moeilijk hebt.

Ondanks de zware wolken die langs je drijven…

vroeg of laat gaan ze voorbij en zal de zon weer schijnen.

Liefs van Guus

• adhd ma

Neem er de tijd voor det, rust uit en zet alles even heel goed op een rijtje.

Kus adhd ma

• esther

Bedankt voor al je goede werk. Ik heb altijd versteld gestaan van jouw zorg voor anderen. Dit is volgens mij de naastenliefde waar de bijbel het altijd over heeft. Waar haalt ze de energie vandaan, dacht ik altijd. Rust nu maar eens flink uit. Je verdient het!!

• Greet

Lieve lieve schat,

ook ik vind dat je de juiste beslissing neemt en er even tussenuit gaat op dit pb. Denk vooral even aan jezelf nu en bedankt voor je telefoon van gisterenavond : die bewees nl dat je, ondanks je eigen problemen, er steeds bent voor al wie je nodig heeft! Mar denk nu maar 's een keertje aan jezelf.

Superdikke knuffel van Greet

• bea veenstra

Lieve Det,

Neem de rust en tijd die je nodig hebt.

Heel veel sterkte meid we denken aan je

Veel liefs

Bea en fam..

• maggie

tja mams denk lekker ff aan jezelf!!!!!!!

ik zal je missen maar je ken me altijd mailen of op msn missen

een dikke cyberknuf mag!

• Lynnie

Heel verstandig dat je effe gas terug neemt.

Ik zeg zelf ook altijd: als je niet goed voor jezelf zorgt kun je ook niet voor anderen zorgen.

Ik hoop dat je spoedig weer lekkerder in je vel zit! We zien je graag weer, als jij er klaar voor bent, op het bord terug.

Greets,

Lynn

• Janny

lieve Bernadette, ik wens je niets dan goeds.

Janny