zijn hier meer Noordelingen?

• Janny

Deze vraag stel ik hier na overleg met mijn coach. Dan bedoel ik natuurlijk (volwassen) Noordelingen met de diagnose ADHD of aanverwante “stoornis”.

Ik vertelde hem graag in contact te willen komen met mensen van ons “soort” en die ken ik niet… en ik (en ook hij!) weet zeker dat ze er zijn! Want het praten over mijn adhd heb ik inmiddels al afgeleerd.

Internet is in deze geen optie voor mij. Ik heb behoefte aan échte mensen. Mensen van vlees en bloed die je aan kunt raken. En met wie je kunt praten over wat je zoal bezig houd en natuurlijk over de “problemen” waar wij mee kampen.

Dus… stad Groningen en/of omgeving. Ruimte en gelegenheid om elkaar eventueel te ontmoeten is aanwezig.

Eenmaal bezocht ik een contactavond van Impuls, wat mij vreselijk is tegengevallen wegens het absoluut niet aanwezig zijn van structuur en leiding op deze avond. Een eerste vereiste wat mij betreft wanneer je praat over adhd.

Ik ben reuze benieuwd of er mensen reageren.

Ben je geinteresseerd dan mag je de webmaster van dit prikbord vragen naar mijn E-mailadres.

met vriendelijke groet,

Janny

• anoniem

Janny, ik weet niet of het wat voor jou is hoor, maar zit er geen adhd café in Groningen?

• peter

hoi janny ik volg je al sinds 2004 je topics

met een lach en een traan waar ik veel herken in mijn bestaan

vind je het leuk om elkaar te ontmoeten?

mijn e mail adres is bekend bij het pb

ok dan hoor ik isschien wel van of jij van mij ok

hopelijk tot ziens

hartelijke groetjes van peter