In april 05 heeft Jermaine een hersenfilmpje gehad, was niets afwijkend op te zien, dat hij nog niet fietste (nog steeds niet, ook geen driewielertje!!) kwam zo vaak voor, niets om me druk over te maken……..het frustreerende is dan wel, dat zijn broertje in aug 05 2 jaar werd, en zo op een driewieler weg fiets, maar goed, Voetballen doet Jermaine als de beste, terwijl dat dezelfde handeling is als fietsen…Er klopt iets niet.Vanaf september staat hij op de wachtlijst psychotherapie….en ik hoorde maar niets, Vorige week maandag heb ik uit ellende integrale vroeghulp gebeld, die zijn gelijk aan de slag gegaan, en dankzij hun (scheelt hun natuurlijk ook weer werk) kan ik woensdag al voor het eerste gesprek naar de psychotherapie waarvoor hij op de wachtlijst stond!!!!! intergrale vroeghulp gaat alle papieren overal opvragen en eindelijk hebben we een beetje hoop dat we met zn alle geholpen gaan worden…….maar nou mijn vraag: Wát kan ik verwachten ván integrale vroeghulp, en wat kán ik verwachten bij de psycho??? Jermaine mag woensdag nog niet mee, zijn er dingen die ik extra met aangeven, zoals de vermoedens van adha, of moet ik hun met zn alle laten zoeken naar het antwoord??
Groetjes Maartje