Niet te geloven....

• mv J 03-02-'02 & G 13-08-'03 &amp

In april 05 heeft Jermaine een hersenfilmpje gehad, was niets afwijkend op te zien, dat hij nog niet fietste (nog steeds niet, ook geen driewielertje!!) kwam zo vaak voor, niets om me druk over te maken……..het frustreerende is dan wel, dat zijn broertje in aug 05 2 jaar werd, en zo op een driewieler weg fiets, maar goed, Voetballen doet Jermaine als de beste, terwijl dat dezelfde handeling is als fietsen…Er klopt iets niet.Vanaf september staat hij op de wachtlijst psychotherapie….en ik hoorde maar niets, Vorige week maandag heb ik uit ellende integrale vroeghulp gebeld, die zijn gelijk aan de slag gegaan, en dankzij hun (scheelt hun natuurlijk ook weer werk) kan ik woensdag al voor het eerste gesprek naar de psychotherapie waarvoor hij op de wachtlijst stond!!!!! intergrale vroeghulp gaat alle papieren overal opvragen en eindelijk hebben we een beetje hoop dat we met zn alle geholpen gaan worden…….maar nou mijn vraag: Wát kan ik verwachten ván integrale vroeghulp, en wat kán ik verwachten bij de psycho??? Jermaine mag woensdag nog niet mee, zijn er dingen die ik extra met aangeven, zoals de vermoedens van adha, of moet ik hun met zn alle laten zoeken naar het antwoord??

Groetjes Maartje

• Janny

ik ken de hele sitiatie niet. Heb momenteel ook niet het hoofd om bij te lezen… (persoonlijke redenen). Wat ik je wel wil zeggen is heb om te beginnen vertrouwen in jezelf! In en met alles wat je doet! Het gaat over je kindje? Níemand kent zijn kind zo goed dan mams zelf!

gr

Janny

• mv J 03-02-'02 & G 13-08-'03 &amp

Hoi Janny,

Het komt er op neer dat Jermaine al bijna 4 jaar lang, grenzeloos is, alles sloopt, druk is (op zijn manier) taal en ontwikkelingsachterstand (met praten) heeft,zichzelf bijt, een ander (meestal het gezin) slaat, schopt, bijt en knijpt, en noem maar op….Ik heb het niet meer hier, en het volste vertrouwen heb ik zeker in me zelf….al zou ik willen dat een ander dat ook wat meer heeft, maar nu na bijna 4 jaar gaat er EINDELIJK een iets gebeuren, waardoor er misschien (???) wel antwoord komt, op de vraag, waarom mijn kereltje zo is als hij is…..

• Janny

hallo!

Ik kan me héél goed indenken dat jij blij bent dat je misschien eerdaags een stukje duidelijkheid (waarom!) krijgt!

Sommige mensen realiseren zich niet hóe vreselijk belangrijk dat voor een mens kan zijn.

En als je dan eindelijk weet waarom kan je beginnen te ‘bouwen’.

Ik heb me mijn leven lang afgevraagd waaróm ik ben zoals ik ben en ik ben blij het eindelijk te weten. Want ik ben ik ben mezelf, alleen een beetje ‘anders’…

Wat jij zegt doet me een klein beetje denken aan mijn ruim 3 jaar oude neefje uit Lancaster, die toevallig morgen naar Nederland komt. Ook mijn zusje is af en toe wanhopig… terwijl het zo'n leuk joch is.

Ik wens je veel goeds en duidelijkheid.

Janny