morgen is de hoorzitting

• mas

Hallo allemaal, morgen moeten we naar de hoorzitting van de klachten commissie, nou ben benieuwd.

Goed nieuws:

O. is aangenomen bij het OPDC in de time-out klas!! Joeppieeee, hij zal een half jaar in die klas zitten en daarna terug keren naar het reguliere onderwijs, hij gaat dan naar een vmbo-groen school. Wanneer weet ik niet, want de oude school moet eerst een plek voor hem inkopen ( kunnen ze nog moeilijk over gaan doen) maar in ieder geval is er weer hoop.

Goed gevoel ook om te weten dat ik gelijk heb gekregen wat mijn zoon betreft, ik WIST gewoon dat hij deze kans verdiende en ik WIST dat hij niet op een ZMOK hoort, na diverse onderzoeken op het OPDC is dat ook naar voren gekomen.

Nou, tot zover de update, en ik hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben om vaker mee te prikken en me met andere zaken bezig te kunnen houden dan school en klachten.

liefs van mas;):)

• adhd ma

GEWELDIG eindelijk een lichtpunt voor jou.

Zie je wel mass, de aanhouder wint he.

Ben trots op je al heeft het je erg veel strijd gekost.

Mooi werk mas!

Zal aan je denken morgen hoor.

Succes en laat je niet gek maken

• Lies

Hoi Mas

ja ik las net je bericht en ik wil je ff laten weten dat ik aan je denk.Ik heb niet zoveel geprikt omdat ik daar geen tijd voor had.ik heb nog weleens gedacht hoe zou het nu gaan zou er al wat uitgekomen zijn nou fijn om weer eens iets van je te horen.enne….succes op de zitting

groetjes lies

• maggie

nou suc6 morgen en soory verleden keer zag ik je berichie op msn te laat ! heb vaak me pc aan maar loop dan in me huis te keutelen.

groetjes maggie

• bea veenstra

hoi Mas,

Ook namens ons hier veel succes morgen!!

Groeten

Bea

• Janny

ik wens je veel goeds Mas!

Janny

ps;

vmbo groen was voor mijn “drukke” zoon destijds de perfecte keus! ;)

• Edwin

Toppie mas..hopen dat het daar goed gaat ;)

• mas

Dank je voor jullie reacties, dat doet een mens toch altijd vreselijk goed hoor!:) De hoorzitting ging geloof ik wel goed, mijn man is wel 1 keer terug gefloten door de rechter ( hij maakte zich een beetje boos, hahaha) maar ik heb de heren van school ( vijf man sterk) diverse malen de mond gesnoerd( heren….kunt u me even uit laten praten…) hahaha, het is gewoon een spel wat gespeeld wordt, dat is me wel duidelijk geworden. Maar we hebben in ieder geval kunnen vertellen wat ons niet zint, en weer wat leugens naar de prullenbak kunnen verwijzen. De uitkomst zullen we over 6 weken horen, ben benieuwd. We verwachten er niets van maar stiekum hoop je toch, bovenal is deze klacht ingediend zodat school de volgende keer wel 10x nadenkt, dus voor andere ouders, maar ook om te laten zien dat wij dit gewoon niet pikken!

Op de hoorzitting kregen we te horen dat school een plek in de time-out klas heeft ergens in maart, pfffffft, dat is nog een lange zit mensen, maar goed, het is in ieder geval iets.

De direkteur afdeling vmbo was nog steeds erg negatief, en bleef O als zwaargestoorde afschilderen die waarschijnlijk het nergens zou redden op het regulier, daarbij liet hij een zelfgenoegend lachje zien, echt misselijk.

Afijn, in mijn ogen gingen ze af als een gieter, en ze laten zich ook zo kennen, bij aankomst kon er een lach en een hand vanaf, bij vertrek werd er tot ziens gemompeld of zelf niets! ergggg kinderachtig. Ze kunnen ook niets ernstigs voorleggen wat O. in schooltijd gedaan heeft, behalve met een deurs smijten, of jezus door de gang roepen, en kloteschool, dat is geen reden voor verwijdering lijkt mij. Dat maakt mij zo kwaad, hij heeft in feite niets ernstigs gedaan, hij is gewoon een jongen met gebruiksaanwijzing, en die wordt niet gelezen.

Oke, tot zover, ga nu weer verder met het nakijken van het huiswerk ( ik hoop dat hij zo min mogelijk leerachterstand oploopt) en ondertussen snak ik naar chips ( ben sinds gisteren aan de lijn, nou, dat is moeilijker dan stoppen met roken vind ik hoor!).

liefs van mas;):)

• adhd ma

he mas,

goed werk joh, laat ze maar lekker kinderachtig doen die 5 van school.

jij vecht voor een plekje voor je zoon, en dat is je goed recht.

Houd je ons op de hoogte.

Ene succes met je dieet he.

Groetjes adhd ma

• Msstery

Hey Massie,

Sterkte meid met alles. Zo'n vechter/doorzetter als jij krijgt het wel voor elkaar;) super, laat je niet gek maken, dat zijn zij al:D

Fijn dat er nu weer hoop gloort voor je kind.

Enne, ik ben ook gestopt met roken (na 25 jaar) en meteen gaan sporten én lijnen. FF afzien maar wél de beste methode. (voor mij dan:))

Grtz,

Helga