Dank je voor jullie reacties, dat doet een mens toch altijd vreselijk goed hoor! De hoorzitting ging geloof ik wel goed, mijn man is wel 1 keer terug gefloten door de rechter ( hij maakte zich een beetje boos, hahaha) maar ik heb de heren van school ( vijf man sterk) diverse malen de mond gesnoerd( heren….kunt u me even uit laten praten…) hahaha, het is gewoon een spel wat gespeeld wordt, dat is me wel duidelijk geworden. Maar we hebben in ieder geval kunnen vertellen wat ons niet zint, en weer wat leugens naar de prullenbak kunnen verwijzen. De uitkomst zullen we over 6 weken horen, ben benieuwd. We verwachten er niets van maar stiekum hoop je toch, bovenal is deze klacht ingediend zodat school de volgende keer wel 10x nadenkt, dus voor andere ouders, maar ook om te laten zien dat wij dit gewoon niet pikken!
Op de hoorzitting kregen we te horen dat school een plek in de time-out klas heeft ergens in maart, pfffffft, dat is nog een lange zit mensen, maar goed, het is in ieder geval iets.
De direkteur afdeling vmbo was nog steeds erg negatief, en bleef O als zwaargestoorde afschilderen die waarschijnlijk het nergens zou redden op het regulier, daarbij liet hij een zelfgenoegend lachje zien, echt misselijk.
Afijn, in mijn ogen gingen ze af als een gieter, en ze laten zich ook zo kennen, bij aankomst kon er een lach en een hand vanaf, bij vertrek werd er tot ziens gemompeld of zelf niets! ergggg kinderachtig. Ze kunnen ook niets ernstigs voorleggen wat O. in schooltijd gedaan heeft, behalve met een deurs smijten, of jezus door de gang roepen, en kloteschool, dat is geen reden voor verwijdering lijkt mij. Dat maakt mij zo kwaad, hij heeft in feite niets ernstigs gedaan, hij is gewoon een jongen met gebruiksaanwijzing, en die wordt niet gelezen.
Oke, tot zover, ga nu weer verder met het nakijken van het huiswerk ( ik hoop dat hij zo min mogelijk leerachterstand oploopt) en ondertussen snak ik naar chips ( ben sinds gisteren aan de lijn, nou, dat is moeilijker dan stoppen met roken vind ik hoor!).
liefs van mas;)