vergoeding concerta

• alied

Wie kan mij vertellen welke ziektekostenverzekering wel concerta vergoed, heb al diverse maatschappijen gebeld en weten het vaak niet , zullen terugbellen etc.

• maggie

kijk bij strattera en dan mijn antwoord daar staat een site en die weet welke ziekenfondseb deze vergoeden

• Elma

Hoi alied,

Ik ben bij Zilveren Kruis Achmea, en heb gisteren toevallig mijn polis veranderd. Nu betaal ik 5 euro per maand meer, maar wordt wel de Concerta volledig vergoed, dus scheeld 45,– euri per maand.

Succes Elma

• alied

Heb zelf ook gebeld met Zilveren Kruis, premie is dan 24 euro per maand extra volgens degene die ik sprak, bij standaardverzekering betaal jezelf voor concerta 2/3 deel iets van 41 euro en wordt er 21 euro vergoed, krijg van diverse maatschappijen nog offerte, sommigen al tien dagen geleden aangevraagd en nog niks ontvangen.

Er waren bij die doen vreemd als je vraagt over Concerta of ze er nog nooit van gehoord hebben, beetje vreemd terwijl ze wel vermeld staan op de site www.adhd.nu en op radio reclames het bekend gemaakt wordt.

Elma schreef:

>

> Hoi alied,

>

> Ik ben bij Zilveren Kruis Achmea, en heb gisteren toevallig

> mijn polis veranderd. Nu betaal ik 5 euro per maand meer,

> maar wordt wel de Concerta volledig vergoed, dus scheeld

> 45,– euri per maand.

>

> Succes Elma

• petra

Op de site van Balans staan alle verzekeraars die medicatie in 2006 vergoeden.

Groetjes Petra

• Janny

Groene Land niet….

gr

Janny

• alied

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1107&i=31660&t=31660

via deze link ook informatie over vergoeding concerta.